رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

نمایشگاه فروش بهاره دیگر در قم برپا نمی‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده تا پایان سال دیگر در شهر قم نمایشگاه فروش بهاره برگزار نخواهد شد.

نمایشگاه فروش بهاره دیگر در قم برپا نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، احمد ذاکری با اشاره به وضعیت نمایشگاه فرش استان اظهار کرد: نظر فعالان فرش استان قم این است که این نمایشگاه به بخش خصوصی واگذار نشود، بلکه به متولیان بخش فرش استان که همان اتحادیه است، داده شود تا رسالت نمایشگاه فرش استان قم حفظ شود و این نمایشگاه به صورت دائمی محل عرضه و فروش فرش استان باقی بماند.

    وی ادامه داد: تکمیل نمایشگاه فرش استان قم نیاز به اعتبارات دارد، اما منابع مالی دولتی محدود است، پیشنهاد واگذاری این نمایشگاه به فعالان بخش فرش استان را دادیم، اما آن‌ها گفتند که توان خرید نمایشگاه فرش استان قم را ندارند، به هر حال اگر قرار است دولت این نمایشگاه را بخش خصوصی واگذار کند، باید این شرط را بگذارد که نمایشگاه فرش استان پس از واگذاری هم قالب اصلی آن عرضه و فروش فرش استان قم باقی بماند.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: امسال نمایشگاه فروش بهاره با موافقت اصناف استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر قم برگزار شد، زمان برگزاری این نمایشگاه از چهار تا 11 اسفند بود، پس‌ از این نمایشگاه به هیچ نمایشگاه فروش بهاره دیگری در شهر قم مجوز نخواهیم داد.

    ذاکری با اشاره به ممنوعیت برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در شهر قم اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذشده در استان هیچ نمایشگاه فروش بهاره پس از این در شهر قم نباید برگزار شود، هر نمایشگاهی که بدون مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با عنوان صنفی و فروش بهاره برپا شود، را پلمب می‌کنیم.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش اصناف استان قم رکود حاکم بود، به همین دلیل در استان هم به تکلیف دولت مبنی بر برگزاری یک نمایشگاه فروش بهاره در ابتدای ماه اسفند عمل کردیم و هم به دنبال حمایت از اصناف استان قم بودیم تا به آن‌ها ضربه‌ای وارد نشود، متولی نمایشگاه فروش بهاره استان قم هم اصناف بودند و ما تنها بر این نمایشگاه نظارت کردیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت