نمایشگاه بین المللی طلا و صنایع وابسته (۳)

ضرورت برداشتن مالیات بر ارزش افزوده از شمش طلا

عصر نمایشگاه:نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره وسنگ های قیمتی، برداشتن مالیات بر ارزش افزوده از شمش طلا را از مهم ترین ضروریاتی دانست که باید هر چه سریع تر اجرایی شود تا هزینه های تامین مواد اولیه طلا و جواهر نیز کاهش یابد.

ضرورت برداشتن مالیات بر ارزش افزوده از شمش طلا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، منصور نامداری زندی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:ما نیز باید مثل بقیه کشورها شمش را از بانک ها خریداری کنیم چون بانک ها شمش را به قیمت ارزان تری خریداری می کنند و می توانند آن را به قیمت کمتری به تولیدکنندگان بفروشند.
    وی افزود: با این کار هزینه تمام شده طلا نیز کاهش می یابد که همه این ها در نهایت به نفع مصرف کنندگان است.
    وی در عین حال بیان کرد: اشتغال زایی صنعت طلا از صنایع دیگر بیشتر است چون با حجم و فضای کم بهترین پتانسیل را دارند که برای جوانان فعال و علاقه مند اشتغال زایی ایجاد کنند.
    مدیر هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره ،جواهر ساعت و صنایع وابسته همچنین اظهار کرد: متاسفانه به شمش طلا نیز ارزش افزوده تعلق می گیرد و این در حالی است که در هیچ جای دنیا  به مواد خام مالیات بر ارزش افزوده تعلق نمی گیرد.

    وی با بیان اینکه  موضوع مالیات بر ارزش افزوده،قیمت  محصولات  و کالاها را گران تر می کند گفت: مالیات بر ارزش افزوده ای که از طلا و جواهر رفته می شود باید از ارزش افزوده طلای نهایی و آماده  گرفته شود نه طلای خام.
    نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره وسنگ های قیمتی همچنین عنوان کرد: با برداشته شدن تحریم ها شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این صنعت و بقیه صنایع نیز خواهیم بود و بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان نیز حل می شود.
    وی در بخشی از سخنان خود بر کاهش نرخ اجرت ساخت طلا نیز تاکید کرده و افزود:در حال حاضر اجرت ساخت طلا5تا30درصد است که این رقم نسبت به کاری که بر روی طلا انجام می شود متفاوت است .
    مدیر هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره ،جواهر ساعت و صنایع وابسته بر ضرورت کاهش نرخ اجرت ساخت طلا نیز تاکید کرد.
    گفتنی است؛ هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره ،جواهر ساعت و صنایع وابسته  از روز 27بهمن ماه تا روز جمعه (30بهمن ماه) در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت