رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز:

نمایشگاه خیرین مدرسه‌ساز استان البرز برگزار می‌شود‌

عصر نمایشگاه- رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز با بیان اینکه در ۲۱ فروردین سال آینده نمایشگاه خیرین مدرسه‌ساز البرز برگزار می‌شود، گفت: استان البرز با توجه به اینکه کوچکترین استان کشور است همیشه بالاترین رتبه‌های کشوری را در بخش جذب خیرین داشته است.

نمایشگاه خیرین مدرسه‌ساز استان البرز برگزار می‌شود‌
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمدرضا اسپرورین در آئین افتتاحیه دبیرستان خیرساز دخترانه حاج احمد فاتحی‌یزدی که در مجتمع رفاهی قلم برگزار شد، اظهار داشت: خیرین اصلی و واقعی این کشور شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنها هستند.

    رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز غیر از تکریم به چیز دیگری نیاز ندارند، گفت: یک فرد برای انجام کار خیر باید به جایی برسد که به‌جای اضافه کردن به اموال، کاری را انجام دهد که برای دیگران مفید باشد.

    وی با تاکید بر اینکه خیر بودن دل بزرگ می‌خواهد نه اموال زیاد، بیان‌ کرد: افرادی هستند که 5 عدد نیمکت اهدا می‌کنند، باید دست چنین افرادی را بوسید.

    اسپرورین افزود: کارمندان ناحیه 4 آموزش‌وپرورش کرج بیش از دو سال است که قسمتی از حقوق خود را به مجمع خیرین اهدا می‌کنند، این موارد نشان‌دهنده انسانیت افراد است.

    رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با بیان اینکه در 21 فروردین سال آینده نمایشگاه خیرین مدرسه‌ساز استان البرز برگزار می‌شود، گفت: استان البرز با توجه به اینکه کوچکترین استان کشور است همیشه بالاترین رتبه‌های کشوری را در بخش جذب خیرین و کمک‌های آنها کسب کرده است.

    وی با تاکید بر اینکه اگر ما بتوانیم یک نفر را به انجام کار خیر ترغیب کنیم ثوابی برابر آن فرد خواهیم داشت، افزود: امیدواریم نیاز استان به 8000 کلاس را با کمک خیرین مدرسه‌ساز برطرف کنیم.

    همچنین علی قنبر‌زمانی در این مراسم اظهار داشت: در زمان جنگ دیدیم با مشارکت مردم علی‌رغم بسیج دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران مردم پیروز شدند.

    فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه در زمان جنگ صداقت در گفتار و رفتار مسئولان وجود ‌داشت، گفت: وقتی مردم مسئولان را محرم خود بدانند هر‌چه دارند را به میدان می‌آورند و از آن استفاده می‌کنند، در عمل مردم را باید ولی‌نعمت خود بدانیم.

    وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید فعالیت‌های خوبی در بحث بهداشت و درمان صورت گرفته است، افزود: از ابتدای تشکیل استان البرز تا اوایل سال93، 900 تخت بیمارستانی در منطقه وجود داشت که تا پایان امسال با مشارکت مردم و دولت یک هزار و 200 تخت بیمارستانی به این تعداد اضافه می‌شود.

    قنبر‌زمانی با تاکید بر اینکه انتظار ما از خیرین مدرسه‌ساز این است که به دولت، جامعه و نظام جمهوری اسلامی خدمت کنند، بیان‌ کرد: جوامعی که برای علم و تحصیل آموزش دیده‌اند مشکلات کمتری دارند.

    فرماندار کرج با بیان اینکه اگر جامعه‌ای از آموزش کافی برخوردار نباشد بیشتر آسیب خواهد دید، اظهار داشت: باید از مشارکت مردم در ارتقای آموزش جامعه بیشتر استفاده کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه اگر اعضای خانواده خیرین هم‌سو نباشند ساخت چنین مدارسی امکان‌پذیر نیست، گفت: انتظار ما از خیرین مدرسه‌ساز استان با توجه به کمبود 8 هزار کلاس درس بسیار بیشتر است، ما اکنون به 666 مدرسه دوازده کلاسه در استان نیاز داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت