مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

تولید کنندگان قزوین در نمایشگاه‌های خارجی حضور یافتند

عصر نمایشگاه-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای کمک به توسعه بازار واحدهای تولیدی و صنعتی از ابتدای امسال تاکنون و با حمایت‌های مالی این شرکت ۲۱ واحد تولیدی در ۹ نمایشگاه خارجی در کشورهای ترکیه، آلمان، روسیه، کنیا و غیره حضور پیدا کردند.

تولید کنندگان قزوین در نمایشگاه‌های خارجی حضور یافتند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، حمیدرضا خانپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در سال جاری با حمایت‌های مالی  2 هیئت تجاری به نمایشگاه کشور روسیه و کنیا اعزام کرده و 12 هیئت تجاری از کشورهای ایتالیا، لهستان، چین، آفریقای جنوبی، اسلواکی، عراق، سفرا، سوئد، ترکیه از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بازدید کرده‌اند.

    وی ضمن اشاره به حمایت این شرکت از واحدهای تولیدی در فروش محصولات بیان کرپ: در راستای کمک به توسعه بازار واحدهای تولیدی و صنعتی از ابتدای امسال تاکنون  و با حمایت‌های مالی این شرکت ،  21 واحد تولیدی در 9 نمایشگاه خارجی در کشورهای ترکیه، آلمان، روسیه، کنیا و غیره حضور پیدا کردند.

    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین از  جذب 265 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: از این میزان 227 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در سالجاری محقق شده است.

    خانپور عنوان کرد: در راستای جذب سرمایه گذار خارجی در پسابرجام از ابتدای سالجاری تاکنون 12 هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بازدید کرده‌اند.

    وی ادامه داد: 20 تن از مسئولان اقتصادی، تولیدکنندگان و بازرگانان کشور لهستان به همراه کاشچینسکی معاون وزیر توسعه اقتصادی لهستان یولیوش گایلو سفیر این کشور در ایران به منظور آشنایی با توانمندی‌های صنعتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری از شهرک صنعتی کاسپین و مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار و نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بازدید کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت