مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد خبر داد

لغو برگزاری امسال نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

عصر نمایشگاه- در حالیکه سایت رسمی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از به تعویق افتادن زمان برگزاری این نمایشگاه خبر داده که مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد رسما اعلام کرد که این نمایشگاه امسال برگزار نمی شود.

لغو برگزاری امسال نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،چندی پیش در آستانه برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، دبیر اجرایی این نمایشگاه از برگزار نشدن نمایشگاه مشابه خبر داد.

    گفتنی است ،در گذشته دو دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و فناوری اطلاعات و دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار شده بود و قرار بود امسال سومین دوره هر دو نمایشگاه برگزار شود.

    همچنین امسال نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 تا 27 بهمن ماه در بوستان گفت‌وگو برگزار شد.

    نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و فناوری اطلاعات نیز قرار بود پس از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی و در پایان بهمن ماه برگزار شود.

    پس از اینکه موعد برگزاری نمایشگاه دوم رسید و نمایشگاه برگزار نشد،  سایت رسمی این نمایشگاه از به تعویق افتادن زمان برگزاری نمایشگاه خبر داد.

    اما در عین این اطلاع رسانی برای تعویق برگزاری، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد رسما اعلام کرد: نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (ITDMEX ) امسال به دلیل درخواست ناشران دیجیتال و تشکل های عضو در شورای سیاستگذاری در پایان بهمن ماه برگزار نمی شود.

    به گزارش فارس ،جلسه ای نیز ٢۰ بهمن ماه در سالن کنفرانس مرکز فناوری اطلاعات رسانه های دیجیتال با حضور رئیس مرکز و اعضای شورای سیاستگذاری برگزار شد تا در مورد تاریخ برگزاری این جشنواره و چگونگی بالا بردن کیفیت آن تصمیم گیری شود، همچنین موافقت شد که نمایشگاه امسال برگزار نشود و اعضای شورا نظرات خود را در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه در سال آتی بیان کردند.

    در این نشست بیان شد: اگر فضای نمایشگاهی شهر آفتاب امکان برگزاری همزمان دو نمایشگاه را داشته باشد، در سال آینده نمایشگاه رسانه های دیجیتال همزمان با نمایشگاه کتاب برگزار شود در غیر اینصورت در جلسه آتی در مورد تاریخ دیگری توافق شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت