مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان از آمادگی کامل گلستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی و انتخاب شهر برتر در حوزه خدمات سفر در استان خبر داد.

گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، ابراهیم کریمی اظهار کرد: با افتتاح دبیرخانه ستاد خدمات سفر (ستاد متمرکز) در اداره کل میراث فرهنگی وظایف و تکالیف ستادی برنامه‌ریزی‌شده و گلستان آمادگی کامل برای اقامت و پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.

    وی افزود: بازدید مستمر از واحدهای اقامتی و پذیرایی در ایام نوروز در دستور کار قرار دارد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: زیباسازی پارک‌ها و شهرها جزو برنامه‌های ویژه نوروز امسال در گلستان است و هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در این حوزه انجام‌شده است.

    انتخاب شهر برتر در حوزه خدمات سفر در گلستان

    وی تصریح کرد: بنا داریم شهر برتر گلستان در حوزه خدمات سفر در نوروز 96 را معرفی کنیم که در این راستا برنامه‌ریزی خوبی از سوی شهرداری‌ها در حال انجام است.

    کریمی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروز 96 نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در بسیاری از شهرستان‌های استان دایر خواهد بود و هرروزه آیین نوروزی قومیت‌های مختلف شهرستان‌های استان در کنار برج قابوس اجرا و از صداوسیمای گلستان پخش خواهد شد.

    وی یادآور شد: در نوروز 96 شاهد حضور پررنگ سمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی در مکان‌های گردشگری استان برای هدایت مسافران خواهیم بود.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان همچنین از اجرای طرح همیار گردشگر در گلستان خبر داد و گفت: بنا داریم از ظرفیت دانش آموزان برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در ایام نوروز بهره ببریم و فردا (چهارشنبه) مانور نوروزی این طرح در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

    کریمی همچنین از ساماندهی خانه مسافر و صدور 25 مجوز بوم گردی در گلستان خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم شاهد حضور گردشگران بیشتری به گلستان بوده و میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت