موزه هنرهای معاصر اصفهان میزبان سه نمایشگاه هنری بود

عصر نمایشگاه- موزه هنرهای معاصر در ایام نوروز سال ۱۳۹۶ با برگزاری برنامه‌های متنوع و قابل توجه، میزبان علاقه‌مندان به آیین‌های باستانی بود.

موزه هنرهای معاصر اصفهان میزبان سه نمایشگاه هنری بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آرتنا ، نمایشگاه نوروزنامه در گالری شماره 5 موزه هنرهای معاصر نمایشگر آثار 9 استاد برتر نگارگری اصفهان هوشنگ جزی زاده، زینت السادات امامی، جهانگیر شهدادی، بهرام طاهری، رضا بدرالسماء، اکبر مصری پور، جعفر فتاحی، رضا فتاحی و مهرداد صدری است.
    رئیس موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در مورد این نمایشگاه گفت: آثار نگارگری اساتید و هنرمندان نگارگر اصفهان با موضوع بهار، آیین‌های نوروزی و آیین‌های حماسی شاهنامه در این نمایشگاه مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.
    محمدعلی صرامی با بیان اینکه این نمایشگاه نشانگر هنر هنرمندان نگارگری اصفهانی است، تصریح کرد: آثاری که در این نمایشگاه به نمایش در آمده برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفته و این امر بر جذابیت نمایشگاه می‌افزاید.
    وی ادامه داد: همچنین در گالری شماره یک موزه هنرهای معاصر آثاری بی‌نظیر از گنجینه این موزه شامل 30 اثر از حدود 20 هنرمند از جمله پرویز تناولی، سلیمان ساسون، مکرمه قنبری، اکبر میخک، ناصر پلنگی، رها رئیسی نیا، محبوبه زاده احمدی، اَلن باباش، بهروز نقی پور، تیتزا توترز، علی مشهدی الاصل، تومان ژومایابف و کامبیز درم بخش در این گالری به نمایش درآمده است.
    وی تصریح کرد: این نمایشگاه نشان دهنده گوشه‌ای از تاریخ موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان است که علاقه مندان تا 22 فروردین ماه با مراجعه به موزه می توانند از آن بازدید کنند.
    رییس موزه هنرهای معاصر افزود: گلگشت مجلس نقل و نوروز خوانی یکی از برنامه‌هایی بود که امسال در موزه هنرهای معاصر با استقبال مردمی مواجه شد و این برنامه که در بیرون و داخل موزه اجرا می‌شد، آیین نوروز خوانی با الهام از نگاره‌ها بود.
    صرامی به برگزاری نمایشگاه "فراتر از طعم" اشاره کرد و گفت: نمایشگاه فراتر از طعم که به پیوند فرهنگی خواهر شهر جدید اصفهان "گیانگ جو" کره جنوبی اشاره دارد نیز در موزه هنرهای معاصر برپا است که علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه نیز بهره مند شوند.
    گفتنی است؛ موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با برپایی نمایشگاه های نوروزنامه و گنجینه تا 22 فروردین ماه و نمایشگاه فراتر از طعم تا 23 فروردین ماه در محل موزه واقع در خیابان استانداری میزبان عموم شهروندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت