راهبری حضور ایرانیان در سه رویداد مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از سوی شرکت نمایشگاه اصفهان

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و تجهیزات پتروشیمی چین، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ترکمنستان و یازدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز عمان، رویدادهایی هستند که تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان صنعت نفت و گاز کشورمان از بخش دولتی و خصوصی در قالب پاویون ملی ایران در آنها حضور خواهند داشت.

راهبری حضور ایرانیان در سه رویداد مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از سوی شرکت نمایشگاه اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان ، وابستگی اقتصاد ایران به صنعت نفت و گاز و درآمدهای حاصل از فروش آن به حدی است که ضعف یا قوت این بخش در هر یک از عرصه‌های صادرات و یا عرضه داخلی انرژی، به طور مستقیم و غیرمستقیم تحرک و رشد اقتصادی، عملکرد سرمایه گذاری، مصرف، پس انداز، تورم، بیکاری و سایر متغیرهای کلان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

    این وابستگی به همراه پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در کشورمان و همچنین پیشرفت سریع تکنولوژی در جهان و رقابت دیگر کشورها در توسعه سهم خود از بازار مصرف انرژی، ضرورت حضور در نمایشگاه های تخصصی جهان را افزون می کند. سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی کشورمان با مشارکت در رویدادهای بین المللی خواهند توانست با آخرین پیشرفت ها، فناوری ها، نیازها و موقعیت رقبا آشنا شوند و مطابق با نیاز دنیا تکنولوژی و دانش خود را ارتقا بخشند.

    در این راستا و با استفاده از تجربیات قبل و پس از بررسی نقش صنعت نفت و گاز در ایجاد و تقویت روابط تجاری با دیگر کشورها، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان حضور در سه نمایشگاه برتر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را در سال 2017 و 2018 میلادی در دستور کار خود قرار داده است. نهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و تجهیزات پتروشیمی چین، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ترکمنستان و یازدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز عمان، رویدادهایی هستند که تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان صنعت نفت و گاز کشورمان از بخش دولتی و خصوصی در قالب پاویون ملی ایران در آنها حضور خواهند داشت.

    در این راستا کلیه متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با بخش خارجی شرکت نمایشگاه های اصفهان با شماره تلفن های 32612559-32611614-32611608-031 تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت