شهردار اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از سالن بین‌المللی نمایشگاه‌ اصفهان تا سه ماه آینده

عصر نمایشگاه- شهردار اصفهان گفت: ‌طرح سالن بین المللی نمایشگاه‌های اصفهان ظرف دو تا سه ماه آینده و سالن شهدای گلستان شهدا تا اواخر شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از سالن بین‌المللی نمایشگاه‌ اصفهان تا سه ماه آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد امروزدر هفتادمین هفته از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح شهرداری اصفهان، اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بالایی (اشکاوند) با سرعت در حال انجام بود و قصد داشتیم آن را در سال گذشته به بهره برداری برسانیم اما از آنجایی که رضایت و حقوق مردم محلی برایمان مهم بود پروژه به تاخیر افتاد.

    وی با بیان اینکه پس از کسب رضایت مردم پروژه غیر همسطح شهید بالایی به بهره برداری رسید، افزود: در طول یک هفته شاهد بهره برداری از پروژه هایی با هزینه بیش از 100 میلیارد بودیم.

    شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به پروژه های زیست محیطی شهر اصفهان، گفت: نصب و راه اندازی خط بازیافت لاک با مشارکت بخش خصوصی برای نخستین بار در اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت.

    وی ادامه داد: علاوه بر این پروژه، بهره برداری از نخستین مخزن زیرزمینی ذخیره پسماند شهری در منطقه 6، راه اندازی خط بازیافت پت با مشارکت بخش خصوصی، ساخت و راه اندازی دستگاه زیر و رو کننده توده کمپوست و نصب و راه اندازی کیسه بازکن پسماند شهری را در هفتادمین هفته از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح به بهره برداری رساندیم تا هر چه سریعتر با افتتاح این پروژه ها به چشم انداز برنامه اصفهان 1400 که شهری بدون پسماند است برسیم.

    جمالی نژاد با اشاره به استفاده مردم از قطار شهری، تاکید کرد: به منظور استفاده بهینه شهروندان از مترو از یک ماه آینده فاصله زمانی میان حرکت قطارها به 10 دقیقه می‌رسد.

    وی در ادامه به پروژه های آماده بهره برداری شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: تقاطع غیرهمسطح استقلال، پروژه های منطقه یک شهرداری، شهرک سلامت ظرف هفته آینده و بسیاری دیگر از پروژه‌های بزرگ نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

    شهردار اصفهان با اشاره به ساخت پردیس هنر برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی شهرداری، تاکید کرد: مشکلی که در گذشته وجود داشت این بود که اجرای برنامه های متنوع و شاد با حضور خیل عظیم مردم در سطح شهر مشکلات ترافیکی بسیاری ایجاد می کرد اما با ساخت و احداث پردیس هنر برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی این مشکل رفع می‌شود.  

    وی تصریح کرد: پروژه سالن بین المللی نمایشگاه‌های اصفهان ظرف دو تا سه ماه آینده، سالن شهدای گلستان شهدا تا اواخر شهریورماه و بسیاری از پروژه‌های محله محور در 6 منطقه دیگر نیز در روزهای آینده به بهره برداری می رسد. 

    جمالی نژاد کار در شهرداری را مانند دوی امدادی دانست و گفت: کمتر پروژه ای را طی این دو سال شاهد بودیم که کلنگ آن به زمین بخورد اما به بهره برداری نرسیده باشد، یک مسیر غیر قابل بازگشت را در موضوعات مختلف زیست محیطی، حمل و نقلی و پروژه های عمرانی آغاز کردیم و مدیران شهری آینده اصفهان به طور حتم این مسیر را بهتر و با سرعت بیشتری طی خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت