ایران و اسپانیا یادداشت تفاهم ریلی امضا کردند

عصر نمایشگاه- یادداشت تفاهم همکاری های ریلی بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت دولتی مدیریت زیرساخت راه آهن اسپانیا در زمینه مدیریت ترافیک ریلی و مدرن سازی سیستم های سیگنالینگ و ارتباطات در شبکه حمل ونقل ریلی امضا شد

ایران و اسپانیا یادداشت تفاهم ریلی امضا کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از اگزیم نیوز ؛ یادداشت تفاهم همکاری های ریلی بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت دولتی مدیریت زیرساخت راه آهن اسپانیا در زمینه مدیریت ترافیک ریلی و مدرن سازی سیستم های سیگنالینگ و ارتباطات در شبکه حمل ونقل ریلی امضا شد.

    این یادداشت تفاهم را «نورالله بیرانوند» معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل ونقل راه آهن ایران و «فرناندو نیلولاس پویگاری» مدیر روابط بین المللی شرکت دولتی مدیریت زیرساخت راه آهن اسپانیا عصر سه شنبه(امروز) در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران امضا کردند.
    بیرانوند در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: راه آهن اسپانیا در مدیریت ترافیک ریلی تجارب بسیار ارزشمندی دارد و ما درصددیم با امضای این یادداشت تفاهم از این تجارب در حمل ونقل ریلی ایران استفاده کنیم.
    وی گفت: این یادداشت تفاهم به مدت 3 سال بین دو شرکت ریلی به امضا رسیده و در زمینه مدیریت زیرساخت های ریلی ، نگهداری و بازسازی مدرن خطوط و نحوه توزیع ظرفیت حمل و نقل باری و مسافری بر روی شبکه با انتقال دانش فنی و آموزش های مورنیاز برای پرسنل راه آهن همکاری خواهند کرد.
    پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع ،تجهیزات و خدمات وابسته، به منظور توسعه و تقویت زیربناهای حمل ونقل ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ، صبح روز دوشنبه(25 اردیبهشت ماه) آغاز به کار کرد.
    فراخوان برای ساخت و تولید تجهیزات مورد نیاز شرکت های راه آهن، مترو و شرکت های حمل ونقل ریلی، برگزاری نشست های تخصصی با مسئولان صنعت ریلی کشور، رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت ریلی و صنایع وابسته به آن و ارائه ظرفیت های این بخش برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از عمده اهداف برگزاری این نمایشگاه در تهران است.
    این نمایشگاه با حمایت وزرات راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت شرکت های عضو انجمن صنایع ریلی ایران، شرکت های عضو انجمن صنفی حمل ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه آهن، تولید کنندگان و صنعتگران، شرکت های خدماتی فعال در عرصه شبکه ریلی کشور و شرکت های ریلی در فضایی به مساحت 30 هزار مترمربع برگزار شده است.
    همزمان با این نمایشگاه 24 کنفرانس علمی، کارگاه های آموزشی و میزگردهای تخصصی در حوزه های مختلف حمل و نقل ریلی برگزار می شود.
    حمل و نقل ریلی به عنوان یکی از بخش های زیربناها در توسعه پایدار اقتصادی کشور نقش مهمی ایفا می کند و این بخش با برخورداری از ویژگی های چون ایمنی، ارزانی، مصرف انرژی کم و رعایت مسایل زیست محیطی از اهمیت زیادی برخوردار است.
    این نمایشگاه به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ حمل ونقل ریلی جهان تا 28 اردیبشهت ماه در تهران برپاست و 160 شرکت داخلی و 130 شرکت خارجی از 16 کشور جهان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در این بخش عرضه کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت