نمایشگاه فرهنگ قهوه در لندن

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فرهنگ قهوه رویداد پیشروی ملی مربوط به قهوه و علاقمندان آن است. این نمایشگاه فعالان و علاقمندان این صنعت را از سراسر جهان دور هم جمع می کند و در طول سالیان تبدیل به یک رویداد ملی در فرهنگ انگلستان شده است. نمایشگاه فرهنگ قهوه، مکانی است که در آن همه حواشی و جزئیات این صنعت جشن گرفته، […]

نمایشگاه فرهنگ قهوه در لندن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»  ؛‌نمایشگاه فرهنگ قهوه رویداد پیشروی ملی مربوط به قهوه و علاقمندان آن است. این نمایشگاه فعالان و علاقمندان این صنعت را از سراسر جهان دور هم جمع می کند و در طول سالیان تبدیل به یک رویداد ملی در فرهنگ انگلستان شده است.
    نمایشگاه فرهنگ قهوه، مکانی است که در آن همه حواشی و جزئیات این صنعت جشن گرفته، آموزش و به اشتراک گذاشته می‌شود. این نمایشگاه گروه بزرگی از تصمیم گیران کلیدی صنعت قهوه جهان را دور هم جمع می کند تا به عنوان صحنه تخصصی قهوه به تقاضاهای در حال رشد مصرف کنندگان برای تولید کیفیت بالا پاسخ دهد. مخاطبان این نمایشگاه که همه ساله در حال رشد طبیعی بوده اند، شامل همه تُجاری هستند که واحدهای تولید آنان  قهوه با کیفیت بالا به مصرف کنندگان سراسر جهان ارایه می‌کنند.
    این رویداد بستری برای ملاقات و ایجاد کسب و کار، فراهم می کند. فضای تجاری پذیرای با ظرفیت 5000 دارنده و مدیر قهوه خانه های مستقل، اغذیه فروشی، مراکز باغ و چای خانه ها همچنین خریداران سطح بالا از کافه های خیابانی، رستوران ها، فروشگاه های بزرگ و سوپر مارکت ها است.
    به گزارش اقتصاد و نمایشگاه این رویداد به همه کسانی که در این صنعت فعالیت ‌می‌کنند، مزایای تجارتی زیادی ارایه می دهد. از تامین کنندگان و توزیع کنندگان تا صاحبان کافه مستقل، خریداران از برند های زنجیره ای و کارآفرینانی که برای اولین بار به بازار ورود کرده اند، در آن حاضر شده و محصولات مختلفی در قالب بسته بندی مواد، مبلمان کافه، غذا و نوشیدنی، صنایع چای و قهوه حرفه‌ای دریافت می‌کنند.
    دسته بندی غرفه داران شامل: تجهیزات کیترینگ، قهوه، لوازم قهوه، تجهیزات قهوه، قهوه جوش، یکبار مصرف، غذا، مبلمان، طراحی داخلی، آب میوه ها، بسته بندی، نوشیدنی غیر الکلی، مخلوط، لوازم میز و سفره، چای، فناوری.
    بازدیدکنندگان سال‌های گذشته اعلام کرده‌اند که علت اصلی شرکت آنها در این نمایشگاه، سرمایه گذاری برای محصولات جدید است. آنها همچنین گفته‌اند اگر در این نمایشگاه شرکت نکنند، باید ریسک اینکه دیگر رقیبان در کسب و کار از آنها پیشی بگیرند را بپذیرید.
    این نمایشگاه امسال طیف عظیمی از سمینار های تجارتی و نمایش های غذاها و نوشیدنی های دست ساز را عرضه می کند تا به بهبود تجارت فعالان کمک کند. از دروس مالی و راهنمایی و آموزش پرسنل تا آخرین تکنیک های قهوه سازی و بسیاری از ترفند های ساده تجارت برای کمک به ایستادگی در برابر رقیبان. غرفه داران برای نمایش آخرین لوازم، فناوری و محصولات غذا ها و نوشیدنی های خوش مزه در این نمایشگاه، در دسترس بودند تا این اطمینان حاصل شود که هر آنچه که مشتریانشان می خواهند ارایه شود.
    این نمایشگاه از تاریخ 2 تا 3 خرداد 1396 در پایتخت انگلستان در مرکز المپیا برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت