رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه «رد پای خیال» در زنجان

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری نمایشگاه «رد پای خیال» در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه «رد پای خیال» در زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،یحیی امیری گفت: به منظور نمایش آثار یکی از هنرمندان زنجانی، نمایشگاه «رد پای خیال» در فرهنگسرای امام خمینی زنجان دایر شد.

    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از هشتم اسفندماه آغاز به کار کرده است، افزود: طبق برنامه این نمایشگاه تا یک هفته دایر خواهد بود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد، افزود: این نمایشگاه متشکل از آثار هنرمند زنجانی نوشین پزشکی است.

    امیری با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت انفرادی بوده و شامل 30 اثر است، اضافه کرد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه شامل تکنیک سیاه قلم، رنگی و مینیاتور است.

    وی با بیان اینکه سالانه نمایشگاه‌های مختلفی در فرهنگسرای امام خمینی در مناسبت‌های متعدد دایر می‌شود، تصریح کرد: پیش از این نیز به مناسبت دهه فجر نمایشگاه «بهار در زمستان» در فرهنگسرای امام خمینی دایر شده بود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور در قالب هنر دکوراتیو و هنرهای تزئینی در قالب یک‌هزار و 400 قطعه دایر بود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شامل آثار دو هنرمند زنجانی به نام‌های رستم‌خانی و خاتمی بود.

    امیری با اشاره به سایر برنامه‌های اجرا شده در فرهنگسرای امام خمینی ادامه داد: نمایش‎های خیابانی و عروسکی، «یک زندگی در سه پرده»، «شب بی‌پایان فاخته»، «برگزین»، «مهمان ناخوانده»، «شایعه»،«خرس ساده و روباه مکار»، «یک خواب آروم» و «خروس و روباه» از جمله نمایش‌های اجرا شده در فرهنگسرای امام خمینی است.

    وی همچنین از ثبت‌نام انجمن هنرهای تجسمی زنجان و انجمن خوشنویسی زنجان خبر داد و تصریح کرد: انجمن‎‌های فعال در شهرستان زنجان ادبی، هنری، موسیقی و هنرهای تجسمی هستند.

    به گزارش فارس ،این مسئول گفت: برگزاری مراسم شب شعر ترکی و فارسی، نمایشگاه، کنسرت و کلاس‌های ادبیات ترکی از جمله فعالیت‌های انجمن‌های این شهرستان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت