به همت اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه «کتاب و محصولات فرهنگی ایران» در اربیل عراق

عصر نمایشگاه- گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نخستین نمایشگاه اختصاصی کتاب و محصولات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه «کتاب و محصولات فرهنگی ایران» در اربیل عراق
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،اولین نمایشگاه اختصاصی کتاب و محصولات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، با حضور حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، وزیر فرهنگ و روشنبیری، وزیر انفال و شهدای کردستان عراق، نوزاد هادی استاندار اربیل، مرتضی عبادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل و جمع کثیری از مسئولان کردستان عراق امروز سه‌شنبه، 11 اسفند‌ماه افتتاح شد.

    معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای پیشمرگه اقلیم کردستان عراق و تشکر بابت همکاری‌های خوب مسئولین اقلیم کردستان در برگزاری و اجرای این نمایشگاه گفت: در راستای توسعه و تعمیق روابط فرهنگی اقلیم کردستان عراق و جمهوری اسلامی ایران اولین نمایشگاه کتاب با بیش از 4 هزارعنوان کتاب، با محوریت موضوعاتی چون معارف قرآن کریم، کتاب‌های علمی، دانشگاهی، عمومی، صنایع دستی، محصولات فرهنگی و جوانان و نوجوانان افتتاح شد.

    وزیر فرنگ و روشنبیری اقلیم کردستان عراق نیز در افتتاح این نمایشگاه با اشاره به حضور داعش در عراق و تبلیغات منفی برخی از رسانه‌های غربی در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی در کردستان عراق گفت: برگزاری این نمایشگاه در زمان جنگ فرصتی مناسب بود که ما به دنیا بگوییم زندگی در کردستان عراق در جریان است.

    وی ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران جهت برگزاری این نمایشگاه در اربیل عراق افزود: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند گامی مثبت در جهت نزدیک شدن روابط فرهنگی ایران و اقلیم کردستان عراق بردارد.

    به گزارش ایکنا ،این نمایشگاه که از تاریخ 11 اسفند تا 19 اسفند در محل سالن نمایشگاهای وزارت فرهنگ وروشنبیری اقلیم کوردستان عراق برگزار خواهد شد، مورد استقبال دانشجویان و اقشار مختلف مردم اقلیم کردستان عراق در اولین روز قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت