مدیر آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) استان البرز خبر داد

برگزاری نمایشگاه آرامش بهاری با رویکرد سبک زندگی

عصر نمایشگاه- بهمن سمیعی مدیر آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) استان البرز گفت: برنامه عطر عاشقی همزمان با افتتاح نمایشگاه آرامش بهاری با رویکرد سبک زندگی با حضور حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزاده طاهر(ع) برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه آرامش بهاری با رویکرد سبک زندگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،بهمن سمیعی در خصوص برپایی نمایشگاه آرامش بهاری همزمان با فرارسیدن سال جدید در امامزاده طاهر(ع) اظهار داشت: این نمایشگاه با موضوع سبک زندگی با 4 غرفه اصلی خانواده، پسران، دختران و کودک کار خود را آغاز می کند.

    وی با اشاره به اینکه پرده خوانی و روایت گری شهدا از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است افزود: غرفه شهر ترافیک نیز به آموزش راهنمایی و رانندگی خواهد پرداخت.

    مدیر آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) استان البرز از افتتاح نمایشگاه آرامش بهاری در 28 اسفند خبرداد و گفت: ورودی و محله های این نمایشگاه به صورت سنتی و با آجر، چوب و کاه گل ساخته شده است.

    وی با بیان این مطلب که در غرفه دختران به بخش خلاقیت ، گلخانه و دمنوش خانه پرداخته می شود گفت: غرفه پسران به سبک مدافعان حرم طراحی شده و یک بازی هیجانی با استفاده از راپل نیز برپا خواهد شد.

    سمیعی تصریح کرد: دالان رحمت و مرصاد، حل مسائل زندگی و سفره عقد و نوروز نیز از برنامه های غرفه خانواده محسوب می شود.

    وی برگزاری ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا(س) را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: رویکرد این نمایشگاه حفظ حجاب و عفاف و دیگر مواردی است که یک زن مسلمان باید داشته باشد.

    مدیر آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه آرامش بهاری 30 طلبه و متخصص از استان قم اعزام می شوند و در این راستا به توضیح مسائل مربوط به خانواده و سبک زندگی خواهند پرداخت.

    وی در پایان گفت: برنامه عطر عاشقی همزمان با افتتاح نمایشگاه با حضور حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این امامزاده ضبط و اجرا خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت