توافق نمایشگاه دائمی استان البرز در مسکو امضا شد

عصر نمایشگاه- توافق ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی با محوریت تولیدات استان البرز در پایتخت روسیه برای عرضه مستقیم به بازار مصرف این کشور در مسکو امضا شد.

توافق نمایشگاه دائمی استان البرز در مسکو امضا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایرنا، این توافق روز چهارشنبه در مذاکرات هیات ایرانی به سرپرستی مجید سریزدی رییس شرکت توسعه صادرات استان البرز و کنسرسیوم روسی-ایرانی به مدیریت البین بانک با حضور عبدالله عمروف مدیرعامل این بانک و علی لطفی موسس بنیاد خیریه پرتو 12 بهمن وابسته به سازمان بهزیستی امضا شد.
    برپایه برنامه ریزی های انجام شده در نمایشگاه همیشگی البرز که زمان گشایش آن پیش از آبان ماه در نظر گرفته شده است، مجموعه ای از تولیدات این استان و همچنین محصولات برتر استان های دیگر عرضه خواهد شد.
    طرف روسی در چارچوب این توافق 300 متر فضای نمایشگاهی برای ارائه نمونه تولیدات را در اختیار ایران خواهد گذاشت.
    سریزدی پس از امضای این قرارداد به خبرنگار ایرنا گفت: در بازار روسیه به دلیل تنوع نیازها، نزدیک بودن این کشور به ایران، مسیر دریایی خزر و راههای حمل و نقل ترکیبی، زمینه های فراوانی برای عرضه گسترده کالاهای ایرانی وجود دارد.
    وی افزود: فقط عرضه محصولات غذایی، کشاورزی و باغی برای بازار روسیه در دستور کار نیست، بلکه تولیدات صنعتی، قطعه سازی و پلاستیک استانی در 3500 واحد کارخانه ای و کارگاهی که از بالاترین استانداردهای معتبر بین المللی برخوردار است نیز در کانون توجه قرار دارد.
    سریزدی همچنین گفت: زمینه های لازم برای همکاری تجاری با طرف های روسی با هدف عرضه تولیدات دارویی، واکسن ها، مکمل های غذایی و شیرخشک نیز وجود دارد.
    رییس توسعه صادرات استان البرز در پایان گفت: نمونه کالاها در نمایشگاه دائمی استانی مسکو عرضه خواهد شد تا فرصت ارتباط مستقیم و بی واسطه با طرف های روسی فراهم شود. از سوی دیگر، این مرکز خدمات حقوقی، مشاوره ای و بازاریابی را برای بازرگانان دو کشور که خواهان همکاری هستند، ارائه خواهد کرد.
    البین بانک روسیه ماه پیش نیز دو قرارداد ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی جامعه تحت پوشش سازمان بهزیستی را در مسکو که در برگیرنده خرید مستقیم و فروش آنها است و همچنین سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری در منطقه گردشگری تایسیز سبلان را در استان اردبیل با بنیاد خیریه پرتو 12 بهمن امضا کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت