نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین (۵۰)

مدیر صادرات گروه ماموت: برنامه برای ۲۰ ملاقات B۲B در نمایشگاه داریم

عصر نمایشگاه-مدیر صادرات گروه ماموت گفت: نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین ۲۰ ملاقات B۲B برای یافتم شریک تجاری برنامه ریزی کرده ایم.

مدیر صادرات گروه ماموت: برنامه برای ۲۰ ملاقات B۲B در نمایشگاه داریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» ، مصطفی قربانی مدیر صادرات گروه ماموت در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلی اظهار داشت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه بررسی بازار و پتانیسل های موجود در اوکراین بود. این کشور با توجه به جمعیتی که دارد و شاخصه های مثبت کشاورزی و حمل و نقل می تواند بازاری بسیار خوب برای محصولات گروه صنعتی ماموت باشد.
    وی افزود: هدف دوم ما در اوکراین پیدا کردن شریک تجاری خوب و مناسب است و در این خصوص به خوبی در حال شناخت و مذاکره هستیم و بسیار امیدواریم در پایان این نمایشگاه به اهداف خود دست پیدا کنیم و بتوانیم شرکای خوبی برای خود را بیابیم.
    قربانی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه استقبال خوبی از محصولات ما شده است و به دنبال آن هستیم تا الزامات خاص و زیست محیطی این کشور اروپایی را در محصولات خود لحاظ کنیم تا از آن نظر مشکلی برای صادرات نداشته باشیم.
    وی اظهار داشت:علاقه مندان زیادی برای همکاری از غرفه ما بازدید کردند و حتی چند گروه تجاری از کشور های دیگر مانند گرجستان و... نیز از محصولات ما بازدید کردند و علاقه خود را به همکاری مشترک نشان دادند.
    مدیر صادرات گروه ماموت افزود: ما برنامه ریزی کردیم در این نمایشگاه با حدود 20 شرکت که توانایی همکاری با ما را دارند نشست داشته باشیم و گفتگو های B2B  برگزار کنیم همچنین از محل این شرکت ها هم بازدید به عمل خواهیم آورد و بررسی دقیقی از شرایط آنها خواهیم داشت و نیاز های آنها مد نظر قرار خواهیم داد تا بهترین شریک تجاری را برای خود بیابیم.
    قربانی بیان داشت: رویداد هایی مثل این کمک بسیار زیادی را می تواند به برقراری ارتباطات ویژه بین شرکت ها در کشور های مختلف کند و این نمایشگاه در آشنا کردن تجار اوکراین به ایران و محصولات ایرانی و پتانسیل های صادراتی کشور ما  بسیار موفق عمل کرد. سازمان های دخیل در این امر مثل سازمان توسعه تجارت، موسسات مالی، بانکی، لجستیکی و بیمه ای باید بیش از این در قضیه ورود داشته باشند و امکانات و عوامل را برای صادرات در کشور ناشناخته ای مثل اوکراین محیا کنند و زیر ساخت های مورد نیاز را برای این امر آماده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت