نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین (۵۹)

رییس اتاق بازرگانی قزوین: گوشه ای از توانمندی ایران در این نمایشگاه حضور دارد

عصر نمایشگاه- رییس اتاق بازرگانی قزوین گفت: گوشه ای از توانمندی ایران در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین به نمایش در آمده است و ایران قطعا توانمندتراست.

رییس اتاق بازرگانی قزوین: گوشه ای از توانمندی ایران در این نمایشگاه حضور دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» ، علیرضا کشاورز رییس اتاق بازرگانی قزوین در گفتگ و گو اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: تعداد شرکت هایی در این نمایشگاه حضور دارند در مقایسه با شرکت های فعال کشور و بخصوص استان قزوین که من خبر دارم اعم از صنعتی، معدنی، کشاورزی،دانش بنیان و... بسیار مختصر و جزئی است توانمندی های ایران و قزوین بسیار بیشتر از این است؛ با این مقدمه می توان به این نتیجه رسید که توانمندی ایران بالاست و باید برای پافتن راه های صادراتی از ابزار های موجود نظیز برگزاری این نمایشگاه استفاده کرد.
    وی افزود: هدف این نمایشگاه معرفی محصولات به منظور توسعه صادرات است و جذب سرمایه گذار و برقراری ارتباط میان فعالان اقتصادی در دو کشور است و ما در مجموعه اتاق بازرگانی تمان تلاش خود را کرده ام تا این اتباطات برقرار شود.
    کشاورز خاطر نشان کرد: نمایشگاه مقطع کوتاهی است و مهم پیگیری ارتباطات و تشکیل شو روم ها و دفتر های تجاری در مقصد صادراتی است
    رییس اتاق بازرگانی قزوین  در ادامه عنوان داشت: در بعضی از موضوعات مزیت های دو کشور متقاوت است مثلا در تولید کشاورزی محصولات پر آب اوکراین می تواند به ایران کمک کند چرا که کشور پر آبی است و ما محصولات کشاورزی کم آب مثل پسته و خرما کشور ایران چند قدم از اوکراین جلوتر است و باید به فکر صادرات به این کشور باشیم؛ همچنین در صنایع سنگین اوکراین از تکنولوژی بالاتری نسبت به ما برخوردار است و باید از موقیت برای پیشبرد اهداف صنعتی خود استفاده کنیم. باید این جوین شده را تمرین کنیم و بازار های 40 میلیونی اوکراین و بازار 80 میلیونی ایران را باید در کنار هم قرار دهیم ضمن اینکه اوکراین به اروپا مرتبط است و ایران هم نزدیک بازار های مصرفی خاور میانه قرار دارد.
    وی در پایان عنوان داشت: این نمایشگاه می تواند دستاورد های زیادی برای شرکت هایی که برنامه ریزی درست و اصولی در کار تجارت با اوکراین دارند در بر داشته باشد و شرکت های بی برنامه که صرفا در این نمایشگاه شرکت کرده اند و در اینده هم مذاکرات خود را پیگیری نمی کنند هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت