نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین (۵۱)

مدیرعامل شرکت برگزار کننده نمایشگاه: استقبال مسئولین اوکراین از برگزاری رویداد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت فرتاک برگزار کننده نمایشگاه گفت: مسئولین دولتی از برگزاری این نمایشگاه در کشورشان استقبال کردند

مدیرعامل شرکت برگزار کننده نمایشگاه: استقبال مسئولین اوکراین از برگزاری رویداد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» ، مهدی سعید الذاکرین مدیرعامل شرکت فرتاک برگزار کننده نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین در گفت وگوی اختصاصی با عصر نمایشگاه  با بیان این مطلب اظهار داشت: در روز افتتاح نمایشگاه شاهد حضور 3 تن از معاونین وزرای اوکراینی بودیم و همینطور رییس اتاق بازرگانی و رییس انجمن پارمان دوستی ایران و اوکراین به همراه  شافعی رییس اتاق بازرگانی ایرانی و روسای اتاق های بازرگانی استان قزوین و البرز بودیم.
    وی افزود: دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین  در فضای 3500 متر مربع و با حضور 63 شرکت به میزبانی استان البرز در شهر کی یف در حال برگزاری است.
    سعید الذاکرین خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت اشتیاق مجدد اکراینی ها از برگزاری این نمایشگاه است و مسئولین اوکراینی ارزیابی مثبتی از این نمایشگاه داشتند و در سخنرانی های روز افتتاحیه به این نکته اشار کردند هر دو طرف مصمم در برقراری ارتباط های تجاری و اقتصادی هستند و برگزاری دومین نمایشگاه که این بار از کیفیت بهتری و استقبال بیشتر از سوی تجار و تنوع بیشتر محصولات ارائه شده برگزار می شود.
    وی افزود: نمایشگاه امسال در زمینه های مواد غذایی منسوجات و چرم و در بخش روابط و همکاری های دانشگاهی، ساختمانی و انرژی دارای غرفه های خوبی است و  امسال در بخش دانشگاهی  4 دانشگاه معتبر کشور نمایندگان خود را ارسال کردند و نشست های خوبی را هم در اوکراین برگزار کردند.
    مدیرعامل شرکت برگزار کننده نمایشگاه اظهار داشت: امسال هم مانند سال گذشته استان البرز میزبان این رویداد است اما  شاهد مشارکت دیگر استان ها هستیم و این نشان دهنده این است که اهداف تجاری مهمتر از میزبانی است و استان ها با نگاه به بازار اهداف خود را تعیین می کنند. مشارکت خوب  استان قروین، استان گیلان، منطقه آزاد انزلی و منطقه آزاد اروند چند شرکت از استان اصفهان وتهران و از سایر نقاط کشور نشان از برگزاری نمایشگاه خوبی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت