نمایشگاه اختصاصی ایران در استانبول(۳۶)

حضور قدرتمند مشارکت کنندگان در نمایشگاه ایران در ترکیه

عصر نمایشگاه- مشاور رئیس جمهور گفت: شرکت های ایرانی حضور قدرتمندی در نمایشگاه اختصاصی ایران در استانبول ترکیه داشتند.

حضور قدرتمند مشارکت کنندگان در نمایشگاه ایران در ترکیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵:۰۰

    اکبرترکان، مشاور رئیس جمهور در گفت و گو با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز روابط تجاری ایران و ترکیه در اوج خود قرار دارد. روابط ایران و ترکیه در 40 سال گذشته همواره خوب و مثبت بوده است اما هیچگاه در این سطح و اینطور سازنده نبوده است.

    وی افزود: سیاست گذاران دو کشور هدف گذاری کردند که تجارت بین دو کشور به 30 میلیارد دلار برسد و این رقم دو برابر انچه که الان بین ایران و ترکیه  وجود دارد است.

    ترکان در ادامه بیان داشت: این نمایشگاه از های تک تا صنایع دستی که جنبه هنری دارد را تحت پوش قرار می دهد و با تلاش مسئولین برگزاری خوب هم برگزار شد
    وی محور اصلی نمایشگاه را صنعت پتروشیمی عنوان کرد و افزود: 50 درصد ظرفیت این رویداد به حوزه پتروشیمی اختصاص یافته است و شرکت ها این حوزه هم به صورت فعال شرکت کرده اند و محصولاتی که در این کشور دارای بازار و مزیت اقتصادی است را به مشتریان بین المللی در ترکیه عرضه کردند.

    مشاور رئیس جمهور با اشاره به بخش های دیگر حاضر در نمایشگاه بیان کرد: بخش های صنایع هوایی حضور قدرتمندی داشتند و به ارائه محصولات های تک مبادرت کردند، همچنین حضور بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی پر رنگ بود. و باید برای معرفی محصولاتمان در این حوزه بیشتر تلاش کنیم.

    ترکان خاطر نشان کرد این نمایشگاه پس از سالها وقفه برگزار شد و فرصت بسیار مناسبی را برای تجار ایرانی فراهم کرد تا به توسعه بازار های خود بپردازند.

    وی افزود: برای ارتقای صنعت گردشگری  هم باید کار مشترک انجام داد یعنی باید بسته های مشترک گردشگری ایران-ترکیه را به گرشگران خارجی ارائه کنی
    ترکان ارائه خدمات مهندسی را از دیگر را های حضور در بازار ترکیه دانست اظهار داشت: شرکت های مهندسی ایرانی تجربه خوبی دارند و می توانند در این کشور حضوری قدرتمند داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت