نمایشگاه رسانه های دیجیتال بدنبال ایجاد فضای سالم و ایمن در این عرصه است

عصر نمایشگاه- رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با یک نقشه راه و با برنامه بدنبال ایجاد فضای مفید، ایمن و سالم در این عرصه است.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال بدنبال ایجاد فضای سالم و ایمن در این عرصه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایرنا، سید مرتضی موسویان روز شنبه در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با تشریح روند برگزاری این رویداد افزود: در این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال از لحاظ کمی وکیفی شاهد رشد هستیم.
    وی گفت: با مشارکت غرفه‌داران و برگزاری 130 نشست و کارگاه این نمایشگاه را گرم‌تر خواهد شد.
    رییس نمایشگاه رسانه های دیجتیال افزود: یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با نقشه راهی متفاوت طراحی شده و می‌کوشیم با شعار فضای مجازی سالم، ایمن و مفید، دغدغه مقام معظم رهبری را کاهش دهیم.
    موسویان تصریح کرد: طرح سما با محور اعطای شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال یعنی شامد به هر محتوایی در فضای مجازی بدون درنظر گرفتن تولید آن در داخل یا خارج، تنها چاره لازم برای مدیریت‌پذیر شدن فضای مجازی است که طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی در سال 93 اجرایی شده است.
    وی گفت: یک و نیم سال در جلسات مستمر زیست‌بوم فضای مجازی، با شعار سالم، ایمن و مفید، طرح سما اجرایی شده است، ضمن اینکه با مشارکت داوطلبانه مردم که یکی از ارکان اصلی این طرح است، می‌توان موفقیت را به دست آوریم.
    موسویان با بیان اینکه سایت ها، کانال‌ها و صفحات مجازی و همچنین 130 هزار نرم‌افزار کاربردی موبایلی، دارای لوگوی هوشمند شامد هستند، گفت: تلاش داریم در پایان سال 96 جشن نشان‌دار کردن سه چهارم محتوای هدفگذاری شده در فضای مجازی را بگیریم.
    رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال افزود: در طرح فرهنگیار، مشارکت همه مردم را جذب خواهیم کرد و می‌کوشیم این فرهنگیاران روزی به ناشران تبدیل شوند که البته این کار با آموزش‌های لازم درنظر گرفته شده برای آنها خواهد بود.
    وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت کشورهای CIS و همچنین عضو اکو بدنبال تجارت بنگاه به بنگاه در فضای مجازی هستیم، گفت: میز صادرات رسانه‌های دیجیتال در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تهران آماده تهیه نقشه راه برای ناشران دیجیتال و تسرّی تجارت آنها است.
    موسویان افزود: فضای مجازی از نگاه مقام معظم رهبری، فرصت خوبی محسوب می‌شود که باید از آن به درستی استفاده شود.
    یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال روز شنبه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) گشایش یافت و 26 آبان ماه پایان می یاید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت