در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود

برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

عصر نمایشگاه- امسال دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست برگزار می شود و به گفته مدیر دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۲۵ کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و تاکنون حضور نمایندگان ۱۳ کشور اروپایی در این نمایشگاه قطعی شده است.

برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ،نمایشگاه ایران پلاست بعنوان مهمترین رویداد بین المللی کشور در زمینه محصولات پلیمری موجبات گردهمایی سازمان ها، تشکل ها، انجمن ها، واحدهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی وتحقیقاتی را از سراسر دنیا فراهم می آورد.

    حضور شرکت ها و اتحادیه های معتبر و مهم بین‌الملل دراین نمایشگاه فرصت مغتنمی برای آشنایی وتعامل صنعتگران وتولید کنندگان کشورمان با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای روز دنیاست.

    گسترش جغرافیایی صادرات ‌ محصولات پلیمری و افزایش میزان آن که از اهداف اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی می باشد، موجب اعتلای جایگاه کشورمان درتقویت واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و سربلندی کشورمان درعرصه رقابت جهانی خواهد بود.

    در این میان نمایشگاه ایران پلاست بعنوان ابزاری موثر و سریع درجهت نیل به این اهداف محسوب می شود.

    بنابراین گزارش، نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از سال 1381 و با سازماندهی شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز به کار کرد و طی سالیان بعد نیز تا سال 1385 به صورت سالیانه برگزار شد.

    از دوره ششم به بعد به منظور ارتقاء کیفی نمایشگاه و پرهیز از همزمانی با سایر نمایشگاه های مهم بین المللی مشابه، برپایی آن به صورت دوسالانه در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گرفت.

    این گزارش می افزاید: امسال نیز دهمین دوره این نمایشگاه برگزار می شود و به گفته مدیر دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 25 کشور در این نمایشگاه  حضور خواهند داشت و تاکنون حضور نمایندگان 13 کشور اروپایی در این نمایشگاه قطعی شده است.

    محمد مقاره به افزایش تعداد کشورهای خارجی حاضر در نمایشگاه ایران پلاست اشاره کرده و گفته است: "با توجه به لغو تحریم ها و فضای پساتحریم درخواست شرکت های معتبر اروپایی برای حضور در دهمین نمایشگاه ایران پلاست افزایش یافته است.

    برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین المللی، تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به 25 کشور رسیده است. هم اکنون شرکت هایی از اروپا، اسیا، آفریقا و اقیانوسیه برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

    نمایندگان 10 کشور آسیایی، 13 کشور اروپایی، یک کشورآفریقایی و یک کشور از قاره اقیانوسیه در این نمایشگاه بین المللی حضور خواهند داشت.

    تاکنون شرکت هایی از فرانسه، استرالیا، انگلیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، جمهوری چک، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان و آفریقای جنوبی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند.

    این شرکت های خارجی در فضایی به وسعت حدود هشت هزار متر مربع، حضور می یابند به سبب استقبال شرکت های خارجی میزان فضای اختصاص یافته به شرکت های خارجی افزایش یافته است.

    یادآور می شود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را در روزهای 25 تا 29 فروردین ماه جاری (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت