بازرس انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری:

نمایشگاه گردشگری عامل جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال است

عصر نمایشگاه- بازرس انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری گفت: نمایشگاه گردشگری موجب آشنایی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان با انجمن‌ها شده و ایجاد اشتغال به ویژه برای زنان می‌کند.

نمایشگاه گردشگری عامل جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، فرشته سلیمانی فعال گردشگری و بازرس انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری در خصوص یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، گفت: این نمایشگاه به دلیل جامع بودن آن، باعث ارتباط و آشنایی فعالین حوزه‌های مختلف با یکدیگر و در نتیجه ایجاد همکاری شده است.

    سلیمانی با اشاره به تأثیر نمایشگاه در اشتغال زنان، اظهار کرد: یکی از مهمترین راه‌های ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری است. این نمایشگاه با تبلیغات صنایع مختلف توانسته موجب آشنایی افراد فعال در این صنعت و در نتیجه جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به انجمن زنان شود که این امر خود در ایجاد اشتغال قدم بزرگی است.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر سرمایه‌گذاران، زنانی هم که در این زمینه فعالیت نداشته‌اند، با بازدید از غرفه‌ها و شناخت انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری، درخواست انجام فعالیت در این زمینه و گذراندن دوره‌های آموزشی را داشته‌اند.

    بازرس انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: به نظر بنده نمایشگاه گردشگری موجب تعامل میان فعالین این صنعت و به علاوه جذب افراد غیرفعال شده است. از طریق این نمایشگاه، ظرفیت‌های شغلی در کشور ایجاد شده و کارآفرینان می‌توانند از آن بهره ببرند.

    سلیمانی در پایان با اشاره به فعالیت‌های انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری گفت: این انجمن شامل تمام بانوانی که در صنعت گردشگری فعالیت دارند، از جمله رستوران‌ها، تورلیدرها، مدیران آژانس‌ها، هتلداران، خانه‌های مسافر و بوم‌گردی می‌شود.

    در این انجمن، با حمایت از زنان و سرمایه‌گذاری به ایجاد اشتغال برای بانوان پرداخته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت