آخرین وضعیت حضور شرکت‎ها در نمایشگاه بین‎المللی صنعت نفت تشریح شد

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت گفت: ما همواره به دنبال راهی هستیم تا حضور حداکثری شرکت ها را شاهد باشیم اما شرکت هایی که موفق به حضور در این نمایشگاه نشده اند می توانند از فرصت اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده کنند تا به نحوی امکان بهره برداری از نمایشگاه را داشته باشند.

آخرین وضعیت حضور شرکت‎ها در نمایشگاه بین‎المللی صنعت نفت تشریح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سهراب عظیمی خواه با بیان اینکه نظم و انضباط متقاضیان برای طی فرایند حضور در نمایشگاه ستودنی است گفت: این نمایشگاه به لحاظ وسعت و شرکت کنندگان با نمایشگاه های دیگر بسیار متفاوت است و نیازمند برنامه ریزی های خاص است.

    وی به ویژگی های نمایشگاه بیست و سوم صنعت نفت اشاره کرد و گفت: در این رویداد تمامی فضای نمایشگاهی در سالن ها و فضای باز مورد بهره برداری قرار می گیرد و فضای غیر فعال نداریم.

    عظیمی خواه ادامه داد: عمده متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه،‌ فضایی کمتر از تقاضایشان دریافت می کنند. در واقع با توجه به ثبت نام 1720 شرکت داخلی و 246 شرکت به عنوان نماینده شرکت های خارجی و تعداد زیادی  مشارکت کننده خارجی، همواره سعی می شود با تعدیل و کاهش فضا تعداد مشارکت کنندگان بیشتری از امکان حضور در نمایشگاه بهره مند شوند.

    جانمایی غرفه ها بر اساس اولویت بندی

    دبیر اجرایی نمایشگاه صنعت نفت در تشریح نحوه جانمایی غرفه ها گفت: شیوه جانمایی غرفه ها بر اساس اولویت ثبت نام؛ زمینه فعالیت آنها؛ متراژ درخواستی و بررسی مدارک و اطلاعات مشارکت کننده صورت می گیرد.

    وی محدودیت فضا و نحوه جانمایی را از موضوعات مورد انتقاد متقاضیان بر شمرد و گفت: محدودیت فضا و ناهمگونی سالن ها گاها موجب ناراحتی شرکت ها می شود و آنها خود را در مقایسه با دیگران می گذارند، در حالی که امکان جانمایی یکسان با توجه به تنوع و کیفیت فضاها وجود ندارد و جانمایی صرفا بر اساس اولویت ثبت نام؛ زمینه فعالیت و متراژ درخواستی انجام می شود و اینکه در برخی مواقع غرفه تخصیصی از نظر کیفی و موقعیتی مناسب یا مورد نظر متقاضی نباشد؛ این امر مساله ای کاملا طبیعی و خارج از کنترل است.

    عظیمی خواه ضمن درخواست حفظ صبوری همچون سنوات گذشته از سوی متقاضیان شرکت در این رویداد گفت: باید به نمایشگاه به عنوان یک رویداد بزرگ اقتصادی نگاه کرد و آن را فرصتی برای تعامل با دیگر دست اندرکاران صنعت دانست.

    استفاده حداکثری از حداقل امکانات

    وی با اشاره به نمایشگاه های برتر جهانی گفت: در نمایشگاه های برتر شرکت ها سعی می کنند از حداقل فضا به منظور ایجاد ارتباط با سایرین و پیشبرد اهداف کاری خود استفاده کنند و این کار را با کمترین نیرو و استفاده از مطلع ترین افراد در غرفه خود انجام داده و با این کار به سایر همکارانشان اجازه حضور در نمایشگاه می دهند.

    دبیر اجرایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز،‌ پالایش و پتروشیمی در ارتباط با احتمال حضور شرکت هایی که موفق به جانمایی نشده اند، گفت: تجربه ما از نمایشگاه های پیشین نشان می دهد که بیش از 90 درصد جانمایی های اولیه نهایی می شوند و تنها امکان لغو حضور کمتر از 10 درصد به دلیل نقص مدارک یا انصراف از حضور در نمایشگاه وجود دارد که این هم احتمال زیادی نیست.

    در نظر گرفتن منافع همه در نمایشگاه

    وی ادامه داد: با این وجود ما همواره به دنبال راهی هستیم تا حضور حداکثری شرکت ها را شاهد باشیم و شرکت هایی که موفق به حضور در  نمایشگاه نشده اند را در اطلاع رسانی ها و تبلیغات عنوان کنیم تا به نحوی امکان بهره برداری از نمایشگاه را داشته باشند.

    عظیمی خواه گفت: حضور به صورت مشارکت کننده و داشتن فضا در نمایشگاه تنها بخشی از فعالیت هایی است که هر شرکت می تواند به آنها تکیه کند، در کنار آن شرکت ها می توانند در بازدید از نمایشگاه با سایرین تعامل داشته باشند و صنعت و شرکت خود را به دیگران معرفی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت