برپایی دومین نمایشگاه شمیم وحی با اعتبار ۲,۵ میلیارد تومان

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه شمیم وحی، پیش از آغاز ماه مبارک رمضان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برپا می‌شود.

برپایی دومین نمایشگاه شمیم وحی با اعتبار ۲,۵ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا، جت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور ضمن بیان این مطلب گفت: دومین نمایشگاه شمیم وحی به‌منظور حمایت از تشکل‌های قرآنی شهر تهران امسال نیز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
    وی با اشاره به اینکه با دستور شهردار تهران با قدرت و قوت در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌‌شود، تصریح کرد: بودجه و اعتباری امسال این امر، نسب به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.
    کوششی با تأکید بر اینکه اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای برپایی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: 730 تشکل قرآنی جدید به آمار بهره‌مندان از این نمایشگاه اضافه شده است.
    مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور بیان کرد: آمار کلی بهره‌مندان از این نمایشگاه دو هزار و 200 تشکل قرآنی است که اینها چهار گروه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی دارای مجوز اعم از سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد، خانه‌های قرآن و عترت محلات، خانه‌های قرآن شهری و جلسات شاخص و محوری شهر تهران است که به آنها سهمیه‌هایی در قالب بن‌کارت ارائه می‌شود.
    وی با اشاره به اینکه تشکل‌های قرآنی تجهیزات و ملزومات مورد نیازشان را برای آماده شدن برنامه‌های ماه مبارک رمضان از این نمایشگاه تهیه می‌کنند، عنوان کرد: احتمالاً این نمایشگاه نیمه اول خرداد‌ماه ویژه شهر تهران برگزار می‌شود.
    کوششی تصریح کرد: طبق جلسه‌ای که با حضور شهردارهای کلان‌شهرها تشکیل شد، مقرر شد مشابه این نمایشگاه در 15 کلان‌شهر برپا شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت