رئیس شورای سیاست گذاری "شمیم وحی" بیان کرد

بازدید روزانه ۱۰۰۰ نفر از نمایشگاه "شمیم وحی"

عصر نمایشگاه- رئیس شورای سیاست گذاری "شمیم وحی" با اشاره به استقبال موسسات، مراکز و دارالقرآن‌های شهر تهران از برپایی دومین نمایشگاه "شمیم وحی" گفت: ۲ هزار و ۸۳۴ موسسه، مرکز قرآنی، دارالقرآن و جلسات خانگی از تسهیلات این نمایشگاه برای پیشبرد اهداف قرانی بهره‌مند شدند.

بازدید روزانه ۱۰۰۰ نفر از نمایشگاه "شمیم وحی"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، رئیس شورای سیاست گذاری "شمیم وحی" با تشریح عملکرد این نمایشگاه، اظهار کرد: با پایان فعالیت اولین نمایشگاه بزرگ فرهنگ قرآنی "شمیم وحی" در سال گذشته، شناسایی و نیازسنجی خانه های قرآن و عترت سراهای محلات، جلسات قرآنی شاخص خانگی، موسسات، مراکز و دارالقرآن‌ها توسط شورای عالی قرآن انجام شد و با حمایت و اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران مقدمات برگزاری دومین نمایشگاه "شمیم وحی" در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت.

    وی افزود: با توجه به بررسی‌های بعمل آمده و امکان سنجی صورت پذیرفته و اعلام آمادگی مدیریت باغ موزه دفاع مقدس و تامین امکانات لازم برای برپایی این نمایشگاه در کنار برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی و قرآنی حوزه امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محل باغ موزه دفاع مقدس در طول ماه مبارک رمضان، دومین نمایشگاه "شمیم وحی" نیز در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

    مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به این که مقدمات برپایی نمایشگاه "شمیم وحی" از 10 روز قبل از برگزاری با احداث سازه‌ها و برپایی غرفه‌ها پیگیری شد، تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی بعمل ‌آمده و فراخوان منتشره در جراید نهایتا 125 صنف و فعال اقتصادی با محوریت عرضه محصولات با تاکید بر اولویت تولید داخلی برای تامین نیازها و تجهیزات موسسات قرآنی، از حضور مراکز فعال حوزه اقتصادی و مراکز فرهنگی در بخش دیگر نمایشگاه نیز استقبال شد تا در آستانه ماه مبارک رمضان نمایشگاه "شمیم وحی" با 140 غرفه برای ارائه خدمات خود به مراکز و موسسات قرآنی برپا شود.

    عبادالله رمضانی با اشاره به تخصیص اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی برای نمایشگاه "شمیم وحی"، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شد که 2 هزار و 700 مرکز قرانی در این نمایشگاه مورد حمایت قرار گیرند که تا لحظات پایانی برپایی نمایشگاه 2 هزار و 834 موسسه، مرکز قرآنی، دارالقرآن و جلسات خانگی از تسهیلات این نمایشگاه از حداقل 300 هزار تومان تا 5 میلیون تومان برای تهیه اقلام مورد نیاز به منظور پیشبرد اهداف قرآنی، بهره‌مند شدند.

    رمضانی در خاتمه با اشاره به استقبال مراجعه‌کنندگان از خدمات و فعالیت دومین نمایشگاه بزرگ فرهنگ قرآنی "شمیم وحی"، گفت: روزانه بیش از 1000 نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که نظرات بازدیدکنندگان برای ارتقا کیفی نمایشگاه در سا‌ های آتی استفاده خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت