در آستانه ماه مبارک رمضان ؛

گشایش دومین نمایشگاه بزرگ قرآنی شمیم وحی در باغ موزه دفاع مقدس

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بزرگ فرهنگی قرآنی شمیم وحی در آستانه ماه مبارک رمضان طی آئینی با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در باغ موزه دفاع مقدس گشایش یافت.

گشایش دومین نمایشگاه بزرگ قرآنی شمیم وحی در باغ موزه دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، عبادالله رمضانی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: معرفی فعالیت ها و دستاوردهای قرآنی شهرداری تهران از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه شمیم وحی است.

    وی با بیان اینکه دومین نمایشگاه شمیم وحی در فضایی به وسعت دو هزار و 600 متر مربع در ضلع غربی باغ موزه دفاع مقدس برپا شده، افزود: این نمایشگاه از امروز تا 23 خردادماه برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

    به گفته وی، این نمایشگاه با حضور مؤسسات شاخص و فعال قرآنی، غرفه های فروشگاهی با حضور صنوف و همچنین برنامه های فرهنگی میدانی و استیج قرآنی در سه بخش غرفه های ٤۰ فعال قرآنی و سه هزار مجموعه مرتبط با فعالیت های قرآنی برگزار خواهد شد.

    رمضانی تصریح کرد: تجهیز مؤسسات، مراکز، دارالقران ها و خانه های قرآن و عترت محلات و محافل قرآنی شهر تهران از دیگر اهداف اصلی برگزاری دومین نمایشگاه فرهنگی قرآنی شمیم وحی است.

    مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران افزود: نمایشگاه بزرگ فرهنگی قرآنی شمیم وحی از 23 خردادماه نیز تا پایان ماه مبارک رمضان با تغییر رویکرد در قالب نمایش چند رسانه ای فصل وصل و شب های شیدایی و استیج شبانه در باغ موزه دفاع مقدس و مجموعه عباس آباد به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

    دومین نمایشگاه شمیم وحی همه روزه از ساعت 16 تا 23 پذیرایی علاقمندان است.
    آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور محمدباقر قالیباف شهردار، جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت