مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس خبر داد

آشناسازی دانش‌آموزان با رشته‌های شغلی در نمایشگاه مشاغل شهرستان قدس

عصر نمایشگاه- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: آشناسازی دانش‌آموزان با مشاغل کاربردی و آینده‌دار یکی از برنامه‌هایی است که این اداره در حال انجام آن است.

آشناسازی دانش‌آموزان با رشته‌های شغلی در نمایشگاه مشاغل شهرستان قدس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،محمدرضا بهمنش در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل شهر قدس اظهار کرد: با همت معاونت آموزش متوسطه شاخه کاردانش نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه‌ای و کاردانش مدارس شهرستان قدس در محل دانشگاه علمی کاربردی برای آشناسازی دانش‌آموزان با این رشته‌های تحصیلی برگزار شد.

    وی بیان کرد: در این نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای‌ها و کاردانش شهرستان به نمایش گذاشته می‌شود تا عموم مردم، دانش‌آموزان و اولیای آنها بتوانند از این دستاوردها بازدید داشته باشند.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش در حال حاضر آشناسازی دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی فنی و حرفه‌ای و کاردانش برای ورود هر چه سریعتر و بهتر به حوزه‌های کاری است.

    بهمنش اضافه کرد: با توجه به سیستم جدید آموزشی اینک دانش‌آموزان بعد از پایان دوره متوسطه اول می‌توانند رشته‌های مورد نظر خود را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند که با توجه به نیازهای امروز کشور در حوزه اشتغال‌زایی و کارهای فنی این نمایشگاه هر ساله با حضور خود دانش‌آموزان و اولیای آنها برگزار می‌شود تا این آینده‌سازان بتوانند با توجه به خواسته‌ها و استعدادهای خود به انتخاب رشته مبادرت بورزند.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه دانش‌آموزان به صورت عملی، دیداری و شنیداری با مشاغل و میزان نیازسنجی آنها در کشور آشنا می‌شوند که این خود کمک قابل توجهی به هدف‌گذاری دانش‌آموزان برای انتخاب رشته در پایان دوره اول متوسطه (مقطع نهم) به انتخاب رشته برای آینده تحصیلی و کاری آنها می‌کند

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در پایان متذکر شد: با هماهنگی‌‌های انجام شده هر کدام از مدارس هنرستان و کاردانش شهرستان و دانش‌آموزان پایه نهم برای بازدید از این نمایشگاه در محل آن حضور پیدا کرده و با این مشاغل و رشته‌های تحصیلی آشنا می‌‌شوند، در کنار آنها اولیا نیز حضور دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت