مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان خبر داد

برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی

عصر نمایشگاه- مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی با هدف سطوح درآمدی خانوارها یادآور شد: این طرح جهت شناسایی فعالان این حوزه از طریق ارائه محصول در بازار و نمایشگاه ها با بودجه پیشنهادی ۵۹۶ میلیون ریالی پیش بینی شده است.

برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، محمود ایزددوست در هفتمین جلسه‌ی ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی با هدف اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی مرتبط با تعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: استفاده از تحقیقات و پروژه های مختلف کشور در حوزه کار شایسته و ارتباط عملی و راهکارهای اجرایی آنها هدف کلی پروژه مذکور است که نیازمند اعتبار 330 میلیون ریالی است.

    وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی با هدف سطوح درآمدی خانوارها یادآور شد: این طرح جهت شناسایی فعالان این حوزه از طریق ارائه محصول در بازار و نمایشگاه ها با بودجه پیشنهادی 596 میلیون ریالی پیش بینی شده است.

    مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزاری پودمان های آموزشی برای شرکت های تعاونی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در راستای آموزش مدیران، بازرسان و کارکنان تعاونی ها جهت افزایش و بهبود فعالیت و حفظ اشتغال را از دیگر طرح های اقتصاد مقاومتی سازمان مذکور خواند و گفت: در این طرح 35 هزار نفر ساعت آموزش خواهند دید که نیازمند اعتبار 455 میلیون ریالی است.

    ایزدوست بررسی امکانات تولیدی تعاونی ها با توان صادراتی،برگزاری نمایشگاه های دائمی و فصلی خارجی در کشورهای حوزه خزر، برگزاری نمایشگاه های دائمی محصولات تعاونی ها در منطقه آزاد انزلی، سایر مناطق آزاد داخلی و خارجی با مشارکت اتاق تعاون، سازمان منطقه آزاد انزلی و معاونت امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه و برگزاری نمایشگاه های فصلی برای عرضه داخلی محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف داخلی این بخش تعاون را از طرح های اقتصاد مقاومتی این سازمان عنوان کرد.

    وی یکی از مهمترین طرح های اقتصاد مقاومتی را تبدیل تعدادی از تعاونی های متعارف که دارای پتانسیل تبدیل به شرکت های تعاونی دانش بنیان هستند دانست و ادامه داد: این طرح جهت استفاده از مزایای در نظر گرفته شده برای شرکت های دانش بنیان است.

    مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از اجرای طرح مسافر کاشانه در تمام شهرستان های توریستی استان و تشکیل تعاونی های تامین نیاز سوغات محلی از قبیل صنایع دستی، غذاهای محلی متناسب در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت