به مناسبت هفته مشاغل؛

بازدید عضو شورای شهر کرج از نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستانی

عصر نمایشگاه- مریم قهرمانی، از نمایشگاه مترکز آثار هنرجویان هنرستان های دخترانه فنی حرفه ای و کار دانش ناحیه ۳ کرج واقع درهنرستان دخترانه آیت الله خامنه ای بازدید کرد.

بازدید عضو شورای شهر کرج از نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از رخداد، عضو شورای شهر کرج درجریان این بازدید اظهارکرد: برپایی نمایشگاه آثارهنرجویان هنرستانی که هرساله اوایل اردیبهشت ماه برگزار می شود،به منظورمعرفی رشته های فنی حرفه ای و کاردانش به دانش آموزان است.

    قهرمانی در ادامه افزود: در قالب برگزاری چنین نمایشگاه هایی اطلاعات مفیدی در خصوص شاخه های مختلف هنرستانی در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود تا بر اساس آن و با در نظرگرفتن علاقمندی ها و استعدادهای ذاتی خود، حرفه یا شغل مورد نظر برای آینده را انتخاب کنند.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستانی گامی موثر در راستای توانمندی دانش آموزان است، گفت: دانش آموزان با ارایه فعالیت های هنری و فنی، با استعدادهای درونی خود آشنا شده ، آن را شکوفا می کنند و حتی در یک حرفه هنری و فنی به درجه ای از موفقیت دست می یابند که نیاز به گذراندن تحصیلات عالیه دانشگاهی ندارند‌.

    عضو شورای شهر کرج ادامه داد: در حال حاضر سطح علمی و آموزشی هنرستان ها ارتقا یافته است و دانش آموزان هنرستانی زیر نظر معلمان توانمند آموزش می بینند، این امر موجب شده است که سطح کیفی کارهای ارایه شده از سوی آنها با آثار دانشجویان برابری کند.

    لازم به ذکر است،این نمایشگاه ازاواسط هفته گذشته و به مناسبت هفته مشاغل در هنرستان دخترانه آیت الله خامنه ای برپاشده و تا هفتم اسفند ماه نیز همچنان پذیرای بازدید گروه های دانش آموزی مدارس است.

    گفتنی است ،در این نمایشگاه آثار مختلفی شامل کارهای انیمیشنی، گرافیکی، معماری، صنایع دستی، معرق کاری و دیگر موارد توسط دانش آموزان 7 هنرستان دخترانه ناحیه 3 کرج ارایه شده است.

    همچنین آثارارایه شده توسط دانش آموزان هنرستانی با عنوان هایی مانند احیای گردشگری به عنوان گامی موثر در اقتصاد پویا، طراحی و توسعه صفحات وب ، فناوری غذایی و یا شبکه و نرم افزار یارانه ای، آثاری همچون نقاشی، پوستر و یا ماکت را ارایه کرده اند که پیام های آموزشی را به بازدید کننده منتقل می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت