اتحادیه سراسری شرکت های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی؛

بخش خصوصی نمایشگاه "ایران امن" برگزار می‌کند

عصر نمایشگاه- اتحادیه سراسری شرکت های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی، نمایشگاه "ایران امن" را ششم تا نهم مرداد ماه سال جاری برگزار می کند.

بخش خصوصی نمایشگاه "ایران امن" برگزار می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، مسعود شنتیایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری شرکت های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی در رابطه با ابعاد برگزاری نمایشگاه ایران امن، اظهار کرد: در سال جدید با شرایط متفاوت از منظر اقتصادی مواجه هستیم. در این سال اقدام و عمل مورد تاکید قرار گرفته و از سوی دیگر شاهد لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشور بوده و حضور بخش خصوصی در اقتصاد با جدیت دنبال می‌شود.

    این عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران با اشاره به اساسنامه اتحادیه مذکور و وظایفی که بر دوش آن گذاشته شده است، گفت: اتحادیه باید نسبت به توسعه بازار اقدام کند که یکی از پارامترهای توسعه بازار، برگزرای نمایشگاه های تخصصی است.

    وی ادامه داد: ورود بحث فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش حفاظت و امنیت، سابقه دیرینه ای ندارد و به 10 الی 15 سال اخیر مربوط می شود. در ابتدا نیروی انتظامی و بخش های دولتی از این مسئله استقبال کردند و متناسب با آن شاهد برگزاری نمایشگاهی با همینمضمون از سوی نیروی انتظامی بودیم که البته به صورت سالانه برگزار می شد.

    شنتیایی افزود: بر اساس اظهارات شنتیایی 70 تا 80 درصد این نمایشگاه به بخش های دولتی و انتظامی مربوط می شد و تنها30 تا 20 درصد آن به بخش خصوصی تعلق داشت.

    وی گفت: با ورود هیئت های اقتصادی به کشور که تا کنون بالغ بر 140 هیئت طی 7 الی 8 ماه گذشته به ایران سفر کرده اند، ضرورت دارد، بخش خصوصی فعال شده و برگزاری نمایشگاه ها را برعهده بگیرد؛ در تمام دنیا بخش خصوصی در حوزه برگزاری نمایشگاه موفق تر از دولت عمل کرده و از سوی دیگر شرکت های فعال دنیا درپی ان هستند که تولیدات خود را در قالب نمایشگاه عرضه کنند.

    این فعال اقتصادی یادآور شد: در ابتدای این امر سیستم ها امنیتی به چند کار مشخص و ساده محدود می شد اما امروز با توجه به پیشرفت های حاصل شده در کشور و ایجاد زیرشاخه های تخصصی، روند کار تغییر کرده و نیازها افزایش یافته است.

    وی گفت:در گذشته به دلیل پایین بودن تیراژ مصرف در این صنعت، توقعات کمتری هم در سطح جامعه وجود داشت ولی امروز دیگر نمی توان با همان سیاست های قبلی حرکت کرد.بنابراین در بخش تولید فعال شده و امروز بخشی از نیازهای کشور توسط تولیدات داخلی براورده می‌شود.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری شرکت های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی، درمورد تعرفه های وارداتی مربوط به این صنعت نیز توجه به سه شاخص توسط مسئولان را لازم دانست؛ از جمله اینکه تولید مورد حمایت قرار گیرد، تعرفه های تجاری در حدی بالا برود که قاچاق تشویق نشود و چون این تجهیزات مورد نیاز واقعی همه صنایع است، تعرفه ها نباید موجب شوند که به دلیل بالا بودن بهای تمام شده کالا، استفاده از آنها به صرفه نباشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت