به مناسبت بزرگداشت مقام معلم ؛

گشایش نمایشگاه نقاشی «زندگی از چشمان من» در نیشابور

عصر نمایشگاه- به مناسبت بزرگداشت مقام معلم نمایشگاه نقاشی«زندگی از چشمان من»در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بر پا شد.

گشایش نمایشگاه نقاشی «زندگی از چشمان من» در نیشابور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، به مناسبت بزرگداشت مقام معلم نمایشگاه نقاشی « زندگی از چشمان من » آثاربانوی هنرمند نقاش  نیشابوری « ثنا همراه » در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  نیشابور بر پا شد.

    حمیدرضا آتشی  مسئول نگارخانه  کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهارکرد: هنرمندان  نیشابوری تا کنون در زمینه های مختلف هنری توانسته اند با خلق آثار منحصر به فرد گام سبقت را از  دیگر شهرستانها ربوده و همیشه دارای مقام های کشوری و بین المللی بوده اند و در حال  حاضر نیز نمایشگاه نقاشی « زندگی از چشمان من  » به مناسبت بزرگداشت هفته  مقام معلم در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور درمعرض دید عموم قرار گرفته است.

    وی گفت: نمایشگاه نقاشی « زندگی از چشمان من  » آثاربانوی هنرمند نقاش  نیشابوری « ثنا همراه » شامل 18 اثر سیاه قلم  با موضوع چهره  در ابعاد70.50 و 70.100سانتیمتر در معرض دید عموم قرار دارد.

    این مقام مسوول به هدف از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر نقاشی در بین جامعه هنری بخصوص جوانان  و تشویق این قشر مهم جامعه و نقد و بررسی آثار ایشان برگزار گردیده است.

    مسوول نگارخانه  کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « زندگی از چشمان من  » از 12 الی 16 اردیبهشت 95  همه روزه از ساعت 17 الی 20 بعدازظهر در محل نگارخانه  کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  نیشابور بر پا می باشدو در معرض دید عموم قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت