حضور دانشگاه صنعتی اصفهان در نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران

عصر نمایشگاه:دانشگاه صنعتی اصفهان در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران حضور چشمگیر دارد .

حضور دانشگاه صنعتی اصفهان در نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان ، در این نمایشگاه که در نخستین روزهای ماه جاری و با حضور سازمان‌ها و صنایع بزرگ هوایی و هوانوردی، مقامات کشوری و لشگری از جمله معاون علمی و فناوری رییس جمهور، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان صنعت هوایی و فضایی کشور و نیز 35 تن از سفرای کشورهای خارجی افتتاح شد، پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به نمایش عموم گذاشت.

    سیستم خلبان خودکار ویژه سیستم‌های چند عامله، طراحی و ساخت آزمایشگاه سیستم‌های چند عامله هوایی، طراحی و ساخت بورد ثبت داده در پرنده‌های بدون سرنشین، طراحی کامپیوتر پرواز پرنده‌های بدون سرنشین بر اساس معماری IMA، سیستم تعیین موقعیت تصویری بلادرنگ در ناوبری هواگردهای داخل اتاق و نظارت ارزیابی خودکار کنترل ترافیک هوایی با استفاده از سامانه ADS-B، از جمله دستاوردهای ارائه شده توسط پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان برای نخستین بار در این نمایشگاه بود.

    این پژوهشکده سه دستاورد مهم ارزیابی ایمنی سامانه‌های اویونیکی بر اساس استاندارهای هوایی و روش‌های فرمال، پیاده‌سازی هسته سخت‌افزاری واسطه شبکه AFDX و طراحی و پیاده‌سازی هسته و کارت واسط گذرگاه MIL-STD 1553 را در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران ارائه کرد.

    این نمایشگاه در بخش‌های تعمیر، نگهداری و اورهال هواپیما، الکترونیک، اویونیک، مخابرات و رادار، صنایع هوایی بدون سرنشین، هوانوردی عمومی و هواپیماهای سرنشین‌دار، آموزش، استانداردسازی و مهندسی مشاور، خدمات فنی و قطعه سازی (زنجیره تأمین هوا فضا) و با حضور130 شرکت داخلی و 23 شرکت خارجی از کشورهای انگلستان، آلمان، بلژیک، جمهوری چک، سوئیس، ترکیه، چین، ایتالیا، اردن، روسیه و امارات متحده عربی برگزار شد.

    پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان اولین پژوهشکده تخصصی کشور در زمینه الکترونیک هوانوردی است که پیش از این با حضور در نمایشگاه‌های مختلف هوانوردی و برگزاری دومین کنفرانس ملی اویونیک ایران، نقش پر رنگی را در این عرصه ایفا نموده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت