دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان خوزستان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز از فردا افتتاح می‌شود و تا ۱۰ شب پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.

دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از 30 اردیبهشت تا 8 خرداد ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه که در موزه هنرهای معاصر اهواز برپا می‌شود و از ساعت 18 تا 23 پذیرای علاقه‌مندان است و محصولات این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

    سید کریم موسوی درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز اظهار داشت: نمایشگاه قرآن و عترت از فردا افتتاح می‌شود و به مدت 10 روز ادامه دارد.

    وی به محصولات ارائه شده در سال‌های پیش اشاره کرد و افزود: امسال در بخش عفاف و حجاب بیشترین و جدی‌ترین کار می‌شود همچنین دستاورد و محصولات جدیدی نیز امسال در این بخش ارائه می‌شود.

    معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد خوزستان بیان کرد: ورکشاپ‌ها از بخش‌هایی به شمار می‌رود که در نمایشگاه امسال بیشتر مورد توجه قرار گرفته از این رو  در بخش سازه‌ها در این دوره از نمایشگاه ورکشاپ‌ها و کارگاه عملی ارائه می‌شود.

    وی با اشاره به بخش کودک و نوجوان عنوان کرد: بخش کودک نیز به یک موسسه سپرده شده و این غرفه به شکل جدی مانند سال‌های پیش عرضه می‌شود.

    موسوی ادامه داد: دو سیاه چادر قومیت عرب و بختیاری و نزدیک به 10 غرفه مردم نهاد به شکل فروش به نفع برخی ارگان‌ها، گروه‌ها و اقشار آسیب پذیر نیز برای بازدید کنندگان برپا می‌شود.

    وی تصریح کرد: یکی دیگر از کارهای جدی که امسال در نمایشگاه انجام می‌شود برگزاری حلقه‌های معرفتی است که در طول نمایشگاه برپا می‌شود و مردم به شکل چهره به چهره و پرسش و پاسخ بسیاری از پرسش‌های دینی، اجتماعی و معضلات خود را با کارشناسان مربوطه مطرح کنند.

    معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان خوزستان گفت: ناشرانی نیز از استان‌هایی مانند تهران، مشهد و همدان کتب مربوط به این حوزه را در نمایشگاه عرضه می‌کنند. کتاب، نرم‌افزارهای قرآن، قلم‌های قرآنی و در بخش کودک نیز هر آنچه که مربوط به کودک قرآنی است عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت