عضو انجمن ملی عسل در اردبیل خبر داد

راه اندازی غرفه دائمی عسل در نمایشگاه اردبیل

عصر نمایشگاه- عضو انجمن ملی عسل ایران گفت: باید غرفه دائمی عسل در نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل راه‌اندازی شود و نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

راه اندازی غرفه دائمی عسل در نمایشگاه اردبیل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سید فردین صفوی در جلسه ساماندهی عسل فروشی‌ها در اردبیل اظهار داشت: یکی از نیازهای انجمن زنبورداری در اردبیل راه‌اندازی غرفه دائمی عسل در نمایشگاه بین‌المللی بوده و نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

    وی با اشاره به اینکه پیشنهاد راه‌اندازی غرفه دائمی عسل به مسئولان نمایشگاه اردبیل ارائه شده است، افزود: متاسفانه تاکنون پاسخی از سوی مسئولان مربوطه دریافت نشده است و امیدواریم هرچه زودتر برای تحقق این امر مسئولان پیشگام باشند.

    عضو انجمن عسل ایران بیان کرد: علاوه بر نمایشگاه بین‌المللی باید غرفه دائمی عسل در فرودگاه و مراکز گردشگری استان اردبیل راه‌اندازی شود تا بتوانیم برند عسل سبلان را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم که این امر تاثیر بسزایی می‌تواند در فروش عسل سبلان در منطقه داشته باشد.

    صفوی تصریح کرد: متاسفانه در حال‌حاضر بدر نمایشگاه‌های مراکز گردشگری سوغات و محصولات سایر استان‌های کشور معرفی و به فروش می‌رسد که این امر یک ضربه بزرگ اقتصادی در زنبورداری استان بوده و مسئولان مربوطه باید هرچه سریع‌تر برای توسعه صنعت زنبورداری عسل منطقه برای راه‌اندازی غرفه دائمی این محصول تلاش مضاعفی داشته باشند.

    وی اظهار کرد: استان اردبیل با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوای مناسب و وجود تنوع گونه‌های گیاهی مهمترین منطقه برای تولید عسل ناب و خالص است و باید با توجه به این ظرفیت از زنبورداران منطقه به طور همه‌جانبه حمایت شود تا شاهد توسعه و پیشرفت در این صنعت در اردبیل باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت