جمشیدی، خبر داد:

برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های خانواده های روستایی استان مازندران

عصر نمایشگاه: نمایشگاه توانمندی خانواده های روستایی با نام " پارپیرار" با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مازندران و تعامل فرمانداریها و دستگاههای اجرایی استان از تاریخ ۹۴/۹/۲۴لغایت ۹۴/۹/۲۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قائمشهر برگزارخواهدشد.

برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های خانواده های روستایی استان مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از روابط عمومی استانداری، مریم جمشیدی،مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، بیان داشت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور استاندار مازندران راس ساعت 15 عصر روز سه شنبه مورخ94/9/24   برگزار می گردد.

    وی، هدف از برپایی این نمایشگاه را ایجاد فضایی گسترده برای عرضه توانمندی های خانواده های مازنی و احیای فرهنگ غنی و اصیل بومی بیان کرد و یاد آور شد: این نمایشگاه در 45 غرفه از کلیه شهرستانهای استان با عرضه و فروش محصولاتی چون پوشاک، مواد غذایی، صنایع دستی و بومی، آفرینش های هنری و ... برگزار خواهد شد و تلاش بر آن است تا جلوه های خاصی چون پوشیدن لباس محلی، طبخ غذا در ظروف مسی و طراحی المان های بومی و بطور کلی سبک زندگی ساده روستایی گذشته مازندران  در آن مورد استفاده قرار گیرد.

    مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، با اشاره به این که این نمایشگاه باید به نحو بایسته و جامع، بیان کننده غالب فعالیت های اقتصادی، معیشتی، هنری و فرهنگی مردم استان باشد، خاطر نشان ساخت:  باید تمهیدات لازم جهت ایجاد فضاهای ثابت نمایشگاهی عرضه توانمندی های مردم استان در راستای ارتقاء اشتغال و کاهش معضل بیکاری  و بهره گیری از ظرفیت های اقتصاد بومی اندیشیده شود.

    گفتنی است، نمایشگاه "پارپیرار" با تلاش مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در تقویم نمایشگاهی به ثبت رسیده است و هر ساله برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت