با حضور شرکت‌های برتر ایرانی و خارجی ؛

عرضه آخرین دستاوردهای فناورانه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX۲۰۱۶) از ۲ تا ۵ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های برتر ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

عرضه آخرین دستاوردهای فناورانه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2016) از 2 تا 5 خردادماه 95 با رویکرد بسترسازی برای تعریف همکاری‌های فناورانه بین‌المللی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    گفتنی است ،در این دوره از نمایشگاه، 90 شرکت و موسسه از بیش از 14 کشور حضور خواهند یافت؛ ضمن آن‌که پاویون ملی کشورهای روسیه، یونان و بلاروس به صورت متمرکز برپا می‌شود. در کنار شرکت‌های خارجی، شرکت‌های ایرانی برتر در حوزه‌های مختلف فناوری و نوآوری نیز حضور خواهند داشت و آخرین دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش می‌گذارند.

    برگزاری دومین نشست بین‌المللی «شبکه‌سازی نوآوری» از برنامه‌های این دوره از نمایشگاه است که در آن بیش از 12 استاد و صاحبنظر خارجی در کنار متخصصان ایرانی طی دو روز و در 10 پنل تخصصی در خصوص موضوعات مرتبط بحث و تبادل‌ نظر خواهند داشت.

    همچنین برپایی نشست‌هایی با حضور کارآفرینان و متخصصین ایرانی، کارگاه آموزشی بین‌المللی با مشارکت مرکز علوم و فناوری جنبش عدم تعهد (NAM)، چند نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری با کشورهای مختلف و 6 کارگاه آموزشی از دیگر برنامه‌های جنبی اینوتکس است.

    قابل ذکر است ،در این نمایشگاه، فناوری‌های پیشرفته در حوره فناوری اطلاعات و ارتباطات، اتوماسیون تغییرات صنعتی و پزشکی، مواد، زیست فناوری، الکترونیک و ارتباطات، مکانیک و مکاترونیک، اپتیک، هوا فضا، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، نفت، گاز و پتروشیمی، فناوری پزشکی و مهندسی پزشکی، سیستم‌های هوشمند، جو زمین، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع و تاسیسات زیربنایی ارائه می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت