آماده سازی مقدمات حضور فعالان گردشگری استان ها در نمایشگاه ملی اردبیل

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آماده سازی مقدمات حضور فعالان گردشگری استان ها در نمایشگاه ملی گردشگری اردبیل خبر داد.

آماده سازی مقدمات حضور فعالان گردشگری استان ها در نمایشگاه ملی اردبیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه بررسی برنامه های چهارمین نمایشگاه ملی گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برای چهارمین سال متوالی در سطح ملی برگزار می شود.

    وی اضافه کرد: این نمایشگاه فرصتی برای ارائه آخرین برنامه ها، طرح ها و اقدامات فعالان گردشگری استان ها است و در کنار آن توانمندی استان اردبیل در هر سه حوزه بررسی می شود.

    سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: فعالان بخش خصوصی و صنعتگران موفق می توانند در فرصت برگزاری نمایشگاه توانمندی خود را به نمایش بگذارند و دعوت از آن ها از معاونت های اداره کل درخواست شده است.

    فلاحی همچنین  به دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره و تاکید کرد: از فرمانداران شهرستان ها نیز درخواست می شود تمامی ظرفیت های شهرستان خود در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به نمایش بگذارند.

    وی با تاکید به ضرورت ارائه توانمندی های استان به سرمایه گذاران بخش خصوصی اضافه کرد: همچنین تاکید ما به حضور صنعتگرانی است که توانسته اند در حوزه فروش و بازاریابی صنایع دستی موفق عمل کرده و نقش آفرین باشند.

    سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اذعان به پیش بینی 55 غرفه صنایع دستی افزود: از جمله 17 غرفه برای شهرستان ها، 12 غرفه برای استان های دیگر و مابقی شهرستان های اردبیل اختصاص یافته است.

    به گفته فلاحی 25 غرفه نیز برای حوزه گردشگری پیش بینی شده و در نظر داریم قابلیت های شاخص استان به مخاطبان اطلاع رسانی شده و از کشورهای دیگر از جمله مالزی، نخجوان، آذربایجان، ترکیه و گرجستان فعالان گردشگری دعوت به عمل خواهد آمد.

    وی به ضرورت همکاری شهرداری ها در برگزاری نمایشگاه تاکید و اضافه کرد: همچنین از آثار فاخر استان در معرض دید عموم قرار گرفته و در فرصت برگزاری نمایشگاه آثار تاریخی شاخص از جمله خانه های تاریخی، پل های تاریخی و اقدامات مرمت آثار تاریخی معرفی می شود.

    وی در ادامه به برپایی ورک شاپ های تخصصی و کارگاه های تخصصی در طبقه فوقانی نمایشگاه اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت