همزمان با گرامیداشت سالروز علمیات غرورآفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر؛

برپایی نمایشگاه عکس جلوه های ایثار در سرپل ذهاب

عصر نمایشگاه- همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز گرامیداشت علمیات غرورآفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، نمایشگاه عکس جلوه های ایثار در سرپل ذهاب برپا شد.

برپایی نمایشگاه عکس جلوه های ایثار در سرپل ذهاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل زهاب گفت: در این نمایشگاه تعداد 100 قطعه عکس و نقاشی با موضوع رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

    مرزبان بساطی ایرنا اظهارداشت: علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از امروز به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر به محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب مراجعه کنند.

    وی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی نسل جوان از تاریخ جنگ تحمیلی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه ذکرکرد و گفت: زبان هنر موثرترین راهکار در انتقال ارزش‌ های انقلاب اسلامی است و برپایی این ‌گونه نمایشگاه‌ها و دیدن تصاویر رشادت‌‌ها و از خودگذشتگی‌‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در تحقق این مهم بسیار اثرگذار است.

    وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت المقدس با توکل به خداوند متعال و با تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در راه دفاع از ارزش های اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و با فتح خرمشهر تمامی معادلات جنگی را به نفع کشورمان تغییر دادند.

    این مقام مسوول افزود: ثبات ، عزت و اقتدار نظام اسلامی حاصل دلاورمردی های رزمندگان اسلام و خون پاک شهداست که درسایه تبعیت از ولایت مطلقه فقیه امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
    سرپل ذهاب با بیش از 85 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت