با حضور مسؤولان چهارمحال و بختیاری ؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دیجیتال در چهارمحال و بختیاری

عصر نمایشگاه- امروز با حضور مسؤولان چهارمحال و بختیاری دومین نمایشگاه دستاوردهای دیجیتال در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دیجیتال در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    ه گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، جواد کارگران در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه دیجیتال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت گسترش فضای مجازی در راستای توسعه جامعه اظهار کرد: از امروز چهارم خرداد ماه  دومین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دیجیتال افتتاح شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ رسانه‌های دیجیتال در بین مردم این استان با 51 غرفه در زمین‍ه‌های مختلف دیجیتال راه‌اندازی شد.

    وی تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا 10 خرداد ماه جاری به مدت یک هفته در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد آماده استقبال از بازدیدکنندگان از عرفه‌های حوزه فضای مجازی و دیجیتال است.

    کارگران با اشاره به بخش‌های مختلف این نمایشگاه خاطرنشان کرد: بخش خدمات، فروش محصولات فرهنگی دیجیتال و کارگاهی از جمله قسمت‌های بزرگ‌ترین نمایشگاه دیجیتال این استان هستند.

    وی اضافه کرد: بخش بازی‌های مجازی یکی دیگر از غرفه‌های مهم این نمایشگاه است که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبه‌رو شود.

    این مسؤول اظهار داشت: تفاوت عمده این نمایشگاه با نمایشگاه سابق تخفیف 50 درصدی برای فروش محصولات این نمایشگاه است که این امر در جذب مردم به سمت استفاده از محصولات مطلوب دیجیتال تأثیر بسزایی خواهد داشت.

    وی به کارگاه فضای مجازی اشاره و یادآور شد: کارگاه فضای مجازی به مدت سه ساعت در روز برای کارمندان ادارات برگزار می‌شود که آموزش ضمن خدمت برای آنها محسوب خواهد شد.

    کارگران عنوان کرد: غرفه نجوم نیز در این نمایشگاه فعال است که می‌توان آسمان این استان را در شب مشاهده کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت