در نگارخانه لاله ؛

برگزاری نمایشگاه آثار منتخب دوسالانه طراحی نقاشان امروز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار منتخب نخستین دوسالانه طراحی فصلنامه نقاشان امروز ، در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه آثار منتخب دوسالانه طراحی نقاشان امروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین، این نمایشگاه شامل بیش از 40 اثر طراحی از 29 هنرمند جوان است که طی شرکت در فراخوان دوسالانه توسط هیات داوران انتخاب شده‌اند. این دوسالانه توسط فصلنامه نقاشان امروز، در دو بخش نقاشی و طراحی برنامه ریزی شده و فراخوان آن در سال گذشته با هدف برقراری ارتباط دو سویه و ایجاد تفاهم متقابل بین هنرمندان و ارتباط تنگاتنگ با افکار عمومی و بالابردن سطح کیفی هنر طراحی و نقاشی منتشر شد.
    شایان ذکر است هیات داوران دوسالانه، آثار این نمایشگاه را ضمن بررسی و ارزیابی کل آثار رسیده انتخاب نموده‌اند که پس از داوری نهایی 3 هنرمند به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شده و در روز گشایش نمایشگاه، اسامی آن‌ها اعلام و جوایز اهدا خواهد شد. همچنین نظر به تشخیص هیات داوران، 3 هنرمند نیز شایسته تقدیر اعلام خواهند شد.

    ابوالفضل معصومی، فرنازفلاحت باسمنج، علی بابابی،مهرنوش مقدس، خدیجه محسنی، سمیرا حاج هاشمی ورنوسفادرانی، روزبه دبیری، زهرا دهقان، سپیده میرزایی مهرآبادی، شیرین حیدری نژاد، هدیه نصیری، الهه فرمانیان، فریبا گرجیان، معصومه مقدم، ندا کاشانی، مهرداد بیات، مهدیه سهرابی، امیر عباسی، قادر منصوری، ارغوان حیدری مجد، احمد مرادی، محمدرضا عباسی، رضا جماعتی ثمرین، حکمت رحمانی فیروز آباد، فاطمه (بنفشه) ایزدی، مهنوش عباس زاده، آنالی طاهریان، فائزه اسماعیلی، فاطمه اسدالله زاده هنرمندان راه یافته به این نمایشگاههستند.

    گفتنی است فصلنامه نقاشان امروز ، با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، هویت یابی، ترویج و گسترش فرهنگ و هنر امروز ، شناخت استعدادهای نوین هنری و معرفی به آحاد جامعه فعالیت خود را آغاز نموده و منتشر شده است.

    شایان ذکر است ، آیین گشایش نمایشگاه و اعلام اسامی برگزیدگان نخستین دوسالانه طراحی ، روز جمعه 7 خرداد 95 با حضور هنرمندان و علاقه مندان از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت