نایب رئیس اتاق اصناف کشور در رشت بیان کرد

فاصله فضای نمایشگاهی استان گیلان با استانداردهای جهانی

عصر نمایشگاه- نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه فضای نمایشگاهی گیلان با استانداردهای جهانی فاصله دارد گفت: گیلان شایسته و نیازمند فضای نمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی است.

فاصله فضای نمایشگاهی استان گیلان با استانداردهای جهانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، جلال‌‌الدین محمد شکریه در حاشیه برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه یک اقدام در تنظیم بازار است اظهار داشت: مردم در نمایشگاه‌ها به دلیل فروش رقابتی محصول و وجود بازرسان و ناظرین با امنیت خاطر خرید می‌کنند.

    وی با تاکید بر اینکه سازمان صنعت, معدن و تجارت گیلان و اتاق اصناف گیلان در برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت نقش آفرینی داشتند افزود: قرارگرفتن بخش خصوصی و دولتی در کنار هم اطمینان ارائه کاری شایسته را به مردم می دهد و این امر در برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه به خوبی مشهود است.

    شکریه برگزاری نمایشگاه‌های این‌چنینی را در تنظیم بازار موثر دانست و خاطرنشان کرد: با  اشراف نظارتی و بازرسی در نمایشگاه‌ها از اجحاف به حقوق شهروندان جلوگیری می‌شود.

    رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به اینکه فروش فوق العاده از مسائلی است که در قانون نظام صنفی ما نهادینه شده است افزود: در قانون نظام صنفی, فروش فوق العاده با نظارت اتحادیه‌های صنفی مربوطه و اتاق اصناف شهر و منطقه قابل اجرا است.

    نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه در 400 شهر ایران اتاق اصناف وجود دارد تصریح کرد: تیم بازرسی اتاق اصناف, همه ساله در ایام 10 روز باقی‌مانده به ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم را با بهره‌گیری از تجربیات گذشته در دستور کار قرار داده و اجرا می‌کند.

    شکریه با اشاره به اینکه با بازرسی و طرح نظارتی بازار, نقاط ضعف را رفع و خدمات بهتری را به شهروندان ارائه می‌دهیم افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بررسی انبارهای موجود, تا چند ماه اخیر به هیچ عنوان با کمبود کالا در کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها مواجه نیستیم.

    وی با بیان اینکه شرکت‌های پخش در استان‌ها نیز در این حوزه به خوبی فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: با تمهیدات انجام شده, امسال نیز مانند سال‌های گذشته, ماه مبارک رمضان در بحث اقتصادی، نظارتی و بازرسی به خوبی مدیریت می‌شود.

    نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه فضای نمایشگاهی استان با استانداردهای جهانی فاصله دارد تصریح کرد: گیلان شایسته و نیازمند فضای نمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی است.

    وی افزود: البته با همین فضای نمایشگاهی, گیلان در ارزیابی و رتبه سنجی سازمان صنعت, معدن و تجارت در رتبه بندی برگزاری نمایشگاه جزو پنج نمایشگاه برتر کشور است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت