نکات مهم برای نمایش محصول

عصر نمایشگاه- نمایشگاه‌ها فرصتی منحصر‌به‌فرد برای مردم هستند تا ببینند، لمس کنند، بشنوند و محصول شما را شخصا تجربه کنند. فرصت بزرگی برای نمایش و نشان دادن محصول‌تان به بسیاری از مشتریان بالقوه در یک روز و در یک مکان هستند.

نکات مهم برای نمایش محصول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، اینجا به مواردی اشاره شده تا این فرصت را به شکل موثری ارتقا دهید:
    مرکز توجه باشید:

    اگر تنها دلیل شرکت در نمایشگاه به نمایش گذاشتن محصولات یا ارائه محصولی جدید است، پس باید غرفه‌تان را دور محصول خود بچینید طوری که مطمئن شوید به بیشترین میزان ممکن قابل رویت است. هنگام طراحی غرفه یا انتخاب تجهیزات نمایش، محصول را در اولویت قرار دهید.
    اندازه مهم است: اندازه محصول عاملی کلیدی در چگونه به نمایش گذاشتن آن است. اقلام بزرگ‌تر فضای بیشتری اشغال می‌کنند، اما بیشتر به چشم می‌آیند و می‌توانید محصول را در اطراف آن به نمایش بگذارید. اگر محصولات کوچک‌تری دارید، شاید نیاز داشته باشید تا توجه مردم را به آنها جلب و از آنها حمایت کنید. به عنوان مثال، در غرفه خود از گرافیک کمک بگیرید تا نمایی از محصول را به نمایش بگذارد.

    عملگرا باشید:

     

    آیا می‌خواهید محصولات برای مردم به راحتی در دسترس باشد؟ و اگر چنین است، آیا آنها می‌توانند کاری بکنند؟ این مورد مهمی است که باید در انتخاب تجهیزات نمایش در نظر بگیرید. می‌توانید از پایه‌های مختلف استفاده کنید تا محصولات برای مشتریان در دسترس باشند و بتوانند آنها را بردارند و امتحان کنند. با این حال، اگر محصولات ارزشمند هستند، ممکن است بخواهید آنها را در یک ویترین قفل شده نمایش دهید.

    چقدر؟:

    ببینید آیا می‌خواهید تا همه محصولات خود را در غرفه نگه دارید و اینکه چقدر باید با خود بیاورید. همچنین راجع به اینکه آنها را کجا جا خواهید داد، نیز فکر کنید. لازم نیست محصولات خود را در غرفه انبار کنید، بلکه به اندازه کافی در غرفه ذخیره کنید.
    اگر در غرفه جایی برای انبار محصولات نیست، می‌توانید iPad یا لپ‌تاپ خود را به وب‌سایت خود وصل کنید تا طیف محصولات را به طور آنلاین به نمایش بگذارید.
    بگذارید محصول خودش صحبت کند: مزیت بزرگ نمایشگاه این است که می‌توانید محصول خود را نمایش دهید و به مردم نشان دهید که چه کارایی دارد و چگونه کار می‌کند. مطمئن شوید محصولاتی که برای نمایش آورده‌اید، به درستی کار می‌کنند. یک نمایش موفق می‌تواند افراد بیشتری را به غرفه شما جذب کند. اگر محصول شما با برق کار می‌کند، اطمینان حاصل کنید که شارژ باتری یا پریز برق در دسترس باشد. دلیلی ندارد محصولی را که شارژ ندارد، نمایش دهید. همچنین مطمئن شوید که شما محصولات نمایشی به اندازه کافی دارید تا همه کارکنان به آنها دسترسی داشته باشند. نیازی به مشتریان بالقوه ندارید وقتی در انتظار گرفتن محصول نمایشی از شخص دیگری هستید. روش دیگر برای نشان دادن محصول پخش ویدئویی در مانیتور است که نحوه کار آن را نشان می‌دهد.

    نورپردازی:

    راجع به نورپردازی غرفه خود و چگونگی نمایش محصول فکر کنید. بازدیدکنندگان می‌خواهند که محصول شما را زیر نور مناسب به وضوح ببینند. ممکن است بهترین محصول دنیا را داشته باشید، اما اگر در محیط تاریکی باشد موفق نخواهید شد.
    کارمندان خود را بشناسید: مطمئن شوید که کارکنان غرفه اطراف محصول مورد نمایش حضور دارند و می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند و برای نمایش محصولات مصمم هستند.


    تمرین کارساز است:

    قبلا در شرکت تمرین کنید. ممکن است این دفعه بخواهید محصول دیگری را به نمایش بگذارید که به نظرتان بیشترین کارایی را دارد. به یاد داشته باشید که گلچینی از محصولات برای نمایش کافی‌ است، انباری از محصولات را در غرفه نچینید. وقتی به چیدمانی رسیدید که راضی‌تان کرد، یک عکس بگیرید تا همان طرح را دوباره در نمایشگاه پیاده کنید.

    نگذارید فراموشتان کنند:

    اطلاعاتی از محصولات یا نمونه‌ای از آنها را داشته باشید که بازدیدکنندگان بتوانند آن را با خود برده و شما و محصول‌تان را به خاطر بسپارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت