در مصلای امام خمینی(ره) تهران ؛

عرضه کتب‌ دینی برای همه سلائق در بخش فروش کتاب نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- در بخش فروش کتاب بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ۲۴۳ غرفه وجود دارد که در هر کدام کتب مختلف دینی و قرآنی برای همه سلائق عرضه شده اما هدیه قرآن در صدر است.

عرضه کتب‌ دینی برای همه سلائق در بخش فروش کتاب نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، بخش فروش کتاب بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مساحتی بیش از 4 هزار و 500 متر در بخش میانی مصلای امام خمینی(ره) قرار دارد.

    در این بخش 243 غرفه تعبیه شده است که ناشران داخلی و خارجی به عرضه کتاب‌های مختلف با موضوع قرآن و عترت می‌پردازند.

    در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 311 ناشر و داخلی حضور دارند که 293 ناشر داخلی با 32 هزار عنوان کتاب قرآنی و 18 ناشر خارجی با 3 هزار و 850 عنوان کتاب میزبان علاقه‌مندان هستند.

    ناشران خارجی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قران کریم از کشورهای سوریه، لبنان، مصر، عراق و ترکیه هستند که غرفه‌های آن‌ها بیشتر به ارائه قرآن‌های نفیس و با جلدهای زیبا می‌پردازد.

    در بخش فروش کتاب نمایشگاه بین‌المللی قران کریم که از نخستین روزهای برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآنی کریم با استقبال خوبی مواجه شده بود، کتب‌ ادعیه و سایر کتب‌ مرتبط با قرآن و عترت عرضه شده است اما بیشتر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ترجیح می‌دهند که قرآن‌هایی که با تخفیف‌های خوبی عرضه می‌شود خریداری کنند.

    فرشته محمدی که به همراه همسرش که در یکی از انتشارات حاضر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در حال نگاه کردن قرآن‌ها بود با اشاره به فعالیت‌های این بخش می‌گوید: ما هر سال به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌رویم امسال وقتی متوجه شدیم که نمایشگاه به مصلا برگشته بسیار خوشحال شدیم و امروز دومین بار است که از نمایشگاه بازدید می‌کنیم.

    وی با بیان اینکه امشب به قصد خرید قرآن عروسی به نمایشگاه آمدیم، می‌افزاید: قرآن‌های زیبا و متنوعی در این نمایشگاه عرضه شده است و هدیه آن‌ها هم به نسبت بیرون بهتر است. قصد داریم از نمایشگاه قران بخریم تا خاطره آن همیشه در ذهن‌مان بماند و با هر بار بازدید از نمایشگاه روزهای خوب را به یاد بیاوریم.

    پس از گذر از بخش هدیه کتب‌ مختلف قرآنی به غرفه‌هایی می‌رسیم که برای کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است. در این بخش تعداد کثیری از کودکان حضور دارند و با اشتیاق به کتاب‌های عرضه‌ شده در این بخش می‌نگرند. کتاب های عرضه شده در بخش کودک و نوجوان فروش کتاب نیز کتاب‌های با مضامین دینی عرضه شده است البته در برخی از غرفه‌ها کتاب‌های غیرمرتبط با این حوزه نیز دیده می‌شود.

    به گفته رجبعلی سالاریان مدیر بخش فروش کتاب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ما امسال به ناشرانی که حداقل 15 جلد کتاب برای نخستین‌بار در سه سال اخیر به چاپ رسانده‌اند، اجازه حضور در نمایشگاه دادیم تا از این طریق کتاب‌های جدید در نمایشگاه عرضه شود که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته شاهد هستیم یک سوم کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه بین‌المللی قران کریم برای نخستین‌بار به چاپ رسیده شده است.

    در بخش فروش کتاب بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قران کریم کتاب‌هایی برای همه سلایق وجود دارد که با تخفیف‌های10 تا 50 درصدی به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

    گفتنی است ،نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از  24 خردادماه آغاز شده است و تا 8 تیرماه از ساعت 18 تا 23:30 در مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت