مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

افتتاح نمایشگاه بزرگ رمضان کمیته امداد استان مرکزی

عصر نمایشگاه- مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از افتتاح نمایشگاه بزرگ رمضان کمیته امداد به منظور عرضه محصولات مددجویان، اکرام محسنین و اطعام نیازمندان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه بزرگ رمضان کمیته امداد استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، محمدمهدی ناصری، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: نمایشگاه رمضان کمیته امداد در سال جاری با شعار «اکرام ایتام، اطعام محرومین» و با هدف عرضه محصولات مددجویان برگزارمی‌شود.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه با بیش از 40غرفه به منظور عرضه محصولات و توانمندی‌های مددجویان تحت حمایت از 12 تا 19 ماه مبارک رمضان دایر ‌می‌باشد.

    ناصری با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان بیان کرد: برگزاری طرح همیان مولا و  توزیع 40 هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد غذایی 700 هزار ریال با مشارکت مردم نیکوکار در بین نیازمندان، برگزاری طرح مفتاح‌الجنه و سرکشی به خانواده‌های نیازمند و تلاش در جهت رفع مشکلات آنها، مشارکت در آزادی زندانیان با جرائم غیرعمد و اکرام ایتام و محسنین از دیگر برنامه‌های این نهاد در این ماه مبارک است.

    وی با اشاره به طرح حامی‌یابی ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت بیان کرد: چند سالی است طرح حامی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین اجرا می‌شود که با استقبال خوبی همراه بوده است و خوشبختانه با حمایت خوب خیرین ماهیانه مبالغی به حساب ایتام و کودکان نیازمند تحت پوشش استان واریز می‌شود.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ضمن دعوت از حضور مردم و مسئولان برای بازدید از نمایشگاه و حضور در جشن رمضان گفت: در این نمایشگاه  علاوه بر عرضه محصولات مددجویان با قیمت و کیفیت مناسب، غرفه‌های ثبت‌نام از خیرین و علاقه‌مندان مشارکت در طرح‌های اکرام، محسنین، آزادی زندانیان و... انجام خواهد شد.

    یادآور می‌شود: نمایشگاه بزرگ رمضان، عصر امروز، 29 خردادماه در اراک، خیابان قائم مقام، روبروی پارک آزادی، جنب شهرداری منطقه 4 افتتاح می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت