در محل دبیرستان دخترانه حضرت زهرا (س) کشور غنا ؛

برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی سفیران فرهنگ صلح در غنا

عصر نمایشگاه- نمایشگاه و کارگاه آموزشی فرهنگی ، هنری سیار سفیران فرهنگ صلح در محل دبیرستان دخترانه حضرت زهرا (س) کشور غنا برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی سفیران فرهنگ صلح در غنا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه و کارگاه آموزشی در موسسه بین المللی فرهنگ ‌سازان کودکان پارس در محل دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) وابسته به جامعةالمصطفی (ص) العالمیه غنا برگزار شد.

    نمایشگاه با عنوان «برابری نژادها و تنوع فرهنگی» به مدیریت خانم نیک ذات، مدیر موزه سیار کودک و مؤسسه بین‌المللی فرهنگ‌سازان کودکان پارس و عضو شورای بین‌المللی موزه‌ها در این مرکز آموزشی اسلامی برپا شد که دختران دانش‌آموز در کارگاه آموزشی، علاوه بر گفت و شنود به ساخت عروسک‌های قبیله‌ها و اقوام خود پرداختند.

    موزه سیار سفیران فرهنگ صلح پس از صدور شناسنامه برای هر عروسک که نشان از فرهنگ ‌های متفاوت بود آن‌ها را در لیست عروسک‌های موزه ثبت کرد.

    کارگاه مشارکتی و تعاملی این رویداد فرهنگی، توانست علاوه‌بر تشویق جوانان و نوجوانان به ترویج فرهنگ صلح، آن‌ها را به خودباوری و شناخت از خود و توانمندی‌هایشان به ویژه در زمینه هنری راهنمایی کند.

    در این کارگاه آموزشی، سوسن نیک‌ذات، مدیر موزه سیار کودک و مؤسسه بین‌المللی فرهنگ‌ سازان کودکان پارس به بخشی از بازارها و گردشگری جهان هنر دست مردمان سرزمین آفریقا اشاره کرد و گفت: مردم خانه‌هایشان را با این هنرها مزین می‌کنند.

    آشنایی با عروسک‌های موزه‌های همراه و عضو شبکه بین‌المللی موزه سیار کودک، صلح فرهنگ وابسته به مؤسسه بین‌المللی فرهنگ‌سازان کودکان پارس و موزه سفیران فرهنگ صلح از جمله موزه کودکان در شمال ایران، سرآموز، رهگشای نطنز اصفهان، مؤسسه نیکوکاری مهر پروین تهران، عروسک‌های دوتوک جنوب خراسان، دبستان غیر انتفاعی و مهد پروین مشهد و هم چنین آشنائی با پوشاک ایرانیان در دوران مختلف تاریخ، اقوام ایرانی از موزه سفیران فرهنگ صلح و عروسک‌های ملل از دیگر برنامه‌های این کارگاه آموزشی بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت