رئیس موسسه حافظان طبیعت جهانگیریه خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس طبیعت در بستک

عصر نمایشگاه- رئیس موسسه حافظان طبیعت جهانگیریه ضمن تشریح فعالیت های این موسسه گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و آشنایی بیشتر مردم با طبیعت، گامی در حفظ محیط زیست است.

برگزاری نمایشگاه عکس طبیعت در بستک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از جهانگیریه، عادل امینا رئیس موسسه حافظان طبیعت جهانگیریه در حاشیه برگزاری نمایشگاه خیابانی عکس گفت: این نمایشگاه با هدف در معرض دید قرار دادن فعالیت ها و دستاوردهای 5 ساله این موسسه و با شعار “گام سبز، در طبیعت زیبا، چیزی جز رد باقی نگذاریم و جز عکس چیزی نیاندازیم” برگزار گردید.

    رئیس موسسه حافظان طبیعت جهانگیریه عنوان کرد: این موسسه در راستای حفظ محیط زیست، آسیب شناسی معظلات و چالش های زیست محیطی فعالیت می نماید.

    وی بیان کرد: در بهمن ماه سال 1390 با همکاری 15 نفر از دوست داران طبیعت فعالیت این موسسه آغاز گردید و در حال حاضر اعضای این موسسه به 320 عضو می رسد که فعالیت های این موسسه به پنج گروه تقسیم می شود که شامل گروه های: کوهنوردی، تجسس، ساخت و ساز و مرمت، عکاسان و دوچرخه سواری است.

    امینا افزود: فعالیت های این موسسه در 5 سال اخیر در زمینه های مختلف بوده است که اجرای برنامه های پاکسازی طبیعت، آبیاری درختان منطقه و یکی دیگر از برنامه های مداومی که با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی توسط این موسسه انجام می شود نهالکاری است که در همین راستا در سال 94 حدود 1160 اصله نهال کاشته شد.

    رئیس موسسه حافظان طبیعت جهانگیریه بیان کرد: مرمت و بازسازی آب انبارها و کاروانسراها و همچنین ساخت و آماده سازی جان پناه در قالب اتاق برای کوهنوردان، لایروبی چشمه ها و آب انبارهای منطقه، قرار دادن چندین منبع آب در مسیرهای کوهنوردی، ساخت بند جلوی چشمه ها، ساخت آبشخور و رهاسازی پرندگان و آزادسازی وحوش از فعالیت دیگر این موسسه است.

    وی عنوان کرد: انجام برنامه های فرهنگی از قبیل: دوچرخه سواری همگانی، همایش های کوهنوردی دسته جمعی نیز از دیگر فعالیت های این موسسه است.

    گفتنی است؛ این نمایشگاه از 12 الی 15 تیر ماه در پارک روبروی مسجد جامع بستک برگزار گردید که با استقبال خوب مردم طبیعت دوست بستک روبرو شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت