در روزهای ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه ؛

دو رونمایی در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، در روزهای ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه سال جاری ، توسط سازمان بورس و اوراق بهادار و با مشارکت سایر دست‌اندرکاران بازار سرمایه، بازار پول و بیمه کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهـران برگزار می‌شود.

دو رونمایی در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دنیای اقتصاد ، رونمایی از تفاهم‌نامه‌های سازمان بورس و مراکز علمی- پژوهشی و رونمایی از سامانه مرکز ارتباط بورس از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با برپایی نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه انجام می‌شود.

    بر این اساس مراسم رونمایی از تفاهم‌نامه‌های سازمان بورس و مراکز علمی- پژوهشی در نهمین نمایشگاه بین‎المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود. سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای ایفای رسالت اعتلای فرهنگ و آموزش در بازار سرمایه، اقدام به همکاری و فعالیت‌های پژوهشی با دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط دیگری کرده است؛ در راستای توسعه این همکاری‌ها، همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در روز دوشنبه 21 تیرماه 1395، از ساعت 14 تا 17:30 مراسم رونمایی از تفاهم‌نامه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی سازمان بورس و اوراق بهادار با سازمان‌ها و مراکز مرتبط برگزار خواهد شد.این تفاهم‌نامه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی میان سازمان بورس و اوراق بهادار با سازمان‌ها و مراکزی همچون مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه خوارزمی، سازمان مدیریت صنعتی و مرکز آموزش علمی-کاربردی خانه کارگر خواهد بود.

    علاوه بر این همزمان با نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از خدمات جدید سامانه مرکز ارتباط بورس رونمایی خواهد شد. مرکز ارتباط بورس (ما بورس) با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی امکان دسترسی سریع و آسان متقاضیان به خدمات و اطلاعات مورد نیاز در حوزه بازار سرمایه را فراهم کرده است. مرکز ارتباط بورس این امکان را فراهم ساخته که عموم فعالان بازار سرمایه بتوانند فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی و تنها از طریق برقراری تماس تلفنی، به اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه بورس و بازار سرمایه دست یابند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت