در حاشیه کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد ؛

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در یاسوج

عصر نمایشگاه- رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد گفت: با همکاری بسیج سازندگی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در حاشیه کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در یاسوج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمد نصیرزاده در نشست خبری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه 21 کمیته برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این اجلاسیه تشکیل شده است، اظهار داشت: رئیس شورای برگزاری این کنگره آیت الله ملک حسینی، نائب رئیس استاندار استان و دبیرکل کنگره سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد است.

    رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره مابقی اعضای شورا از مدیران کل و معاونان استاندار تشکیل شده است و از ظرفیت سایر دتسگاه های اجرایی استفاده می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه این اجلاسیه به مدت 5 روز برگزار می شود، بیان کرد: روز اول اجلاسیه با موضوع رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و عشایر استان برگزار می‌شود.

    نصیرزاده عنوان کرد: روز دوم با توجه به 3 زن شهیده و 20 خواهر رزمنده در استان در مقام پاسداشت زنان رزمنده اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه برنامه روز سوم اجلاس به نام شهدای دانش‌آموز است، تاکید کرد: بیشترین رزمندگان و شهدای استان را شهدای دانش‌آموز تشکیل می‌دادند.

    نصیرزاده با بیان اینکه روز چهارم پیرامون شهدای روحانی است، عنوان کرد: این اجلاسیه در آخرین روز با حضور یکی از سران سه قوه برگزار می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: سعی شده تا در اجرای برنامه‌های این کنگره از توان فرزندان شهدا به ویژه فرزندان هنرمند شهدا استفاده شود و نمایشگاه کنگره شهدا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اجلاسیه است.

    رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد برگزاری نمایشگاه تئاتر خیابانی، فضاسازی شهری و نصب تمثال شهدا را از دیگر برنامه‌‌های اجرایی کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

    وی با بیان اینکه  هزار و 100 تمثال شهید در مرکز استان نصب می‌شود و م ابقی در دیگر شهرستان‌ها نیز نصب خواهند شد، گفت: در ورودی تمامی شهرها تمثال شهدا نصب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت