توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران صورت می گیرد

برگزاری سمیناری برای 'معرفی نمایشگاه سبیت آلمان، برنامه ها و دستاوردها'

عصر نمایشگاه- سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، برای نخستین بار سمینار 'معرفی نمایشگاه سبیت آلمان، برنامه ها و دستاوردهای آن' را با حضور مسئول این نمایشگاه برگزار می کند.

برگزاری سمیناری برای 'معرفی نمایشگاه سبیت آلمان، برنامه ها و دستاوردها'
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، اصغر رضانژاد، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه تهران گفت: این سمینار روز سه شنبه 5 مرداد ماه جاری در سالن کنفرانس دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برگزار می شود.

    وی اظهار کرد: طبق تفاهم و همکاری صورت گرفته با شرکت فوژان راهبران نامی به عنوان نماینده نمایشگاه های کلن و هانوفر آلمان در کشور، این سمینار با حضور مارتینا لوبن، مسئول نمایشگاه CeBIT آلمان در محل سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برگزار می شود.

    رضانژاد به هدف برگزاری این سمینار اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت نمایشگاه سبیت آلمان به عنوان بزرگترین نمایشگاه رایانه جهان و همچنین حضور برترین و معتبرترین شرکت های فناوری اطلاعات دنیا به شکل سالیانه در این نمایشگاه، سازمان قصد دارد این سمینار را با هدف آشنایی هرچه بیشتر شرکت های فعال فاوا برگزار کند.

    وی با تاکید براین که مسئول نمایشگاه سبیت آلمان در این سمینار به معرفی دستاوردها و برنامه های این نمایشگاه می پردازد، گفت: در این سمینار، فرصت تبادل نظر اعضا و فعالان حوزه فناوری اطلاعات با مسئول بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر جهان فراهم است.

    رضانژاد با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به دنبال جذب تسهیلات برای حضور هدفمند اعضا در نمایشگاه سبیت است، گفت: سازمان قصد دارد از طریق توسعه همکاری با نماینده نمایشگاه های کلن و هانوفر آلمان در کشور، برای اولین بار شرایط حضور اعضای خود در این نمایشگاه جهانی را تسهیل کند.

    وی ادامه داد: با توجه به مذاکرات مثبت سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با مدیرکل نمایشگاه سبیت آلمان و نماینده این نمایشگاه در کشور، انتظار می رود بتوانیم امسال شاهد حضور شایسته شرکت های عضو سازمان در نمایشگاه CeBIT آلمان باشیم.

    علاقمندان برای ثبت نام و اعلام حضور در این سمینار می توانند به پورتال سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با آدرس tehrannsr.org مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت