نمایش اقتصاد مقاومتی از ویژگی های مهم نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان است

عصر نمایشگاه- رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن بیان افزایش وسعت نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان، نمایش اقتصاد مقاومتی در تولید دستگاهها و ابزارآلات تولید طلا را از مشخصه های بارز این نمایشگاه عنوان کرد.

نمایش اقتصاد مقاومتی از ویژگی های مهم نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از بازار تهران طلا، محمد کشتی آرای در حاشیه دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان و در گفتگو با بازار تهران طلا، اقتصاد مقاومتی را در صنف طلا و جواهر بسیار مهم برشمرد و افزود: در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان موضوع اقتصاد مقاومتی بسیار خوب مشاهده می شود و تولید داخلی ماشین آلات، دستگاهها، و ابزارآلات تولید طلا در راستای همین امر می باشد.

    وی ساخت ماشین آلات طلاسازی را در این صنف بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان: تولید ماشین آلات و ابزارهای ساخت مصنوعات طلا، سرمنشاء تولیدات، سرمنشاء صادرات و سرمنشاء ارزآور خواهد بود که همین دستگاهها در اختیار کارگران ساخت مصنوعات طلا و جواهر قرار می گیرد.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: در این نمایشگاه وقتی قیمتهای ماشینهای تولید طلا را با گذشته مقایسه می کردم دستگاهی که در سالهای قبل حدود 100 میلیون بود امسال به 40 میلیون رسیده و نه تنها قیمت آن افزایش نیافته بلکه با تولیدات خوب داخلی به نصف هم کاهش یافته است.

    رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اهمیت کاهش هزینه ها در تولید مصنوعات طلا و جواهر به بازار تهران طلا گفت: وقتی نمونه داخلی دستگاهای خارجی ساخته می شود و همین دستگاهها به تولید انبوه رسیده و این ماشینها به دست تولیدکننده داخلی می رسد و سطح تولیدات افزایش خواهدیافت.

    وی نمایشگاه امسال طلا و جواهر اصفهان را بسیار جالب دانست و افزایش وسعت نمایشگاه را از ویژگی های مهم عنوان کرد.

    کشتی آرای در عین حال گفت: با توجه به رکود موجود در بازار و وقفه ای که در تولید ایجاد شده نمی توان از سازندگان طلا و جواهر برای حضور در نمایشگاه انتظار بالایی داشت و سازندگان طلا تا حدودی از موضوع مالیات و مباحث مالیاتی بعد از نمایشگاه نگرانی دارند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت